sobota, 29 lipca 2017

PEELING SKÓRY GŁOWY DLACZEGO JEST TAKI WAŻNY ? SERUM OCZYSZCAJĄCE BIONIGREE


Cześć !
Latem często zapominamy o dbaniu o włosy dlatego dziś chciałabym wam trochę przypomnieć o tym dlaczego peeling skóry głowy jest tak ważny. W dzisiejszym wpisie chciałabym was zachęcić do wykonywania peelingu skóry głowy.

Dlaczego peeling skóry głowy jes ważny? Bardzo wiele osób przy pielęgnacji włosów zapomina o pielęgnacji skóry głowy popełniając przy tym spory błąd bo przecież wygląd naszych włosów w dużej mierze zależy od stanu skóry głowy. Jeśli jest ona zanieczyszczona, a pory są zatkane to preparaty typu serum przeciwwypadaniu czy przyspieszające włosy nic nie zdziała a łupież będzie naszym przyjacielem. Przekonane do wykonania peelingu ? Zatem zapraszam do zapoznania się z tym w jaki sposób. 
W jaki sposób wykonać peeling skóry głowy?

  • Domowe sposoby- O tym w następnym wpisie ! Mam dla was kilka ciekawych przepisów na peeling skóry głowy :)
  • Gotowe serum np. Bionigree: Serum wyposażone jest w pipetkę która zdecydowanie ułatwia jego używanie. Tak jak i buteleczka, pipetka jest szklana dlatego trzeba uważać. Ja na szczęście jeszcze nic nie zepsułam :D Przy pomocy pipety nabieram serum i nakładam je bezpośrednio na skórę głowy przy czym wykonuję delikatny masaż aby produkt lepiej zadziałał. (Zawsze przy nakładaniu produktów na skórę głowy warto wykonać chociażby jednominutowy masaż aby produkt lepiej się wchłonął i lepiej zadziałał). Po aplikacji 

INCI: aqua, potassium oleate, potassium cocate, glycerin, potassium citrate, citric acid, ethyl linolenate, ethyl linoleate, ethyl oleate, ethyl palmitate, ethyl stearate, ethyl alcohol, menthol, bilberry fruit extract, sugar cane extract, orange fruit extract, lemon fruit extract, sugar maple extract, rosmarinus officinalis oil, parfum. 


  • Jak widać po składzie i po buteleczce serum nie ma żadnych drobinek które mogą podrażnić skalp aczkolwiek mnie się to nigdy nie zdażyło np. przy użyciu domowego peelingu z kawy o którym opowiem wam więcej w następnym wpisie. 
  • Zapach jest dość intensywny, ale po umyciu włosów go już nie czuć. Kiedy powąchałam serum po raz pierwszy poczułam się jak podczas inhalacji, zapach jest dość mocny. 
  • Jeśli chodzi o skład to nie jest on łagodny więc wrażliwe skalpy niech się mają na baczności. Skład jest jaki jest bo jest to peeling. znajdziemy w nim między innymi mydło kastylijskie, kwasy AHA,  estry z oleju z czarnej porzeczki, wiesiołka, ogórecznika i lnu.
  • Ma pomagać przy walce z łupieżem, łuszczycą, grzybicą skóry głowy, śwądem skóry głowy, łojotokowym zapaleniu skóry głowy, atopowym zapaleniem skóry głowy-> Osobiście nie mam problemu z łupieżem, ale mogę wam polecić to serum ponieważ przy walce z łupieżem ważne jest oczyszczanie skalpu. Moja siostra ma z tym problem i od jakiegoś czasu zauważyła poprawę oczyszczając skalp serum oraz używając oleju kokosowego.
  • Unosi włosy u nasady- Moje włosy są dosyć oklapnięte i ciężko mi uzyskać efekt uniesiena u nasady. Po użyciu serum faktycznie się coś dzieje. Włosy są uniesione u nasady ponieważ są dobrze oczysczone i nie ma na nich nic co je oblepia jednoczesnie czyniąc je oklapniętymi.
  • Nie podrażnia- Na początku obawiałam się że serum podrażni mój skalp ponieważ po nałożeniu serum poczułam delikatne mrowienie na skalpie które po chwili ustąpiło. 
  • Oczyszcza- Nie zdziwcie się jeśli po peelingu skóry głowy (jakimkolwiek) wasze włosy będą mniej mięsiste bądź lekko suche. Serum oczyszczające działa jak peeling skóry głowy, po prostu nie jest ono mechaniczne. Oczyszcza skórę głowy i włosy z zanieczyszczeń, silikonów etc dlatego warto póżniej zafundować sobie dobrą maskę !
RADA- MASKA PO ZASTOSOWANIU PEELINGU/SERUM- Kiedy włosy są tak dobrze oczyszczone warto zafundować im witaminową bombę w postaci maski bądź olejku! A może jedno i drugie ? Na tak oczyszczonych włosach każda maska zadziała lepiej a składniki odżywcze się lepiej wchłoną :)

Jeśli chcecie wiedzieć co u mnie zapraszam na mój instagram !
A jeśli chcecie być na bieżąco z blogowymi wpisami to zapraszam na nowy FanPage bloga! Wkrótce pojawią się również filmiki ! :)


Wykonywałyście kiedyś peeling skóry głowy ? Znacie te serum ? Jak się mają wasze włosy ? :)


5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Cieszę się że i u Ciebie się ono sprawdziło :)

      Usuń
  2. Mam to serum! Ale jeszcze nie probowalam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i Ty będziesz z niego zadowolona :)

      Usuń
  3. Mam to serum! Ale jeszcze nie probowalam :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...