piątek, 9 czerwca 2017

Plan pielęgnacji włosów na czerwiec : Jak przyspieszyć porost włosów



Cześć dziewczyny !
Nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę z mojego powrotu do blogowania. Niestety zablokowano mi dostęp do mojego fanpage na facebooku więc wkrótce zaproszę was do polubienia nowego. 
Tak się składa, że jakieś kilka dni wstecz podcięłam włosy. Niestety fryzjerce trochę się przycięło za dużo, ale dobrą stroną tego zdarzenia jest fakt że włosy wyglądają na dużo zdrowsze ! Nie mniej jednak wolę siebie w dłuższej włosowej wersji dlatego też czerwiec będzie dla moich włosów miesiącem przyspieszania ich wzrostu. Dziś chciałaby
m wam pokazać produkty które będą mi w tym pomagać, atakże kikla przydatnych czynności. Na koniec podlinkuję wam kilka moich starych postów na temat porostu włosów.



  1. Oczyszczanie skóry głowy i włosów:
  • Szampon : Jako że robiłam dosyć niedawno keratynowe prostowanie włosów to staram się używać produktów zawierających keratynę, aby mi ona zbyt szybko z tych włosów nie uciekła. Ten szampon ma świetny skład i przepięknie pachnie! Nie pomoże on przy poroście włosów, ale za to masaż skóry głowy podczas mycia włosów owszem !
  • Peeling: Bionigree, serum oczyszczające do skóry głowy. O peelingu skóry głowy napiszę wam w kolejnym wpisie, będę miała też dla was konkurs więc bądźcie czujne ! 
      2.Olejowanie/serum na porost i zabezpieczanie
  • Olej kokosowy, Vatica- Jest ze mną już od dwóch lat i nie mogę się z nim rozstać. W dodatku nakładany na skórę głowy cudownie koi mój skalp i włosy rosną zdecydowanie szybciej ! Oczywiście nakładam go również na długość.
  • Serum na porost włosów babuszki agafii- Pisałam o nim w poprzednim wpisie wieć jeśli macie ochotę dowiedzieć się czegoś więcej to odsyłam was właśnie tam. mam zamiar stosować je codziennie przez miesiąc.
  • Phytokeratine extreme- Nie lubię wydawać dużo na kosmetyki, ale ten miał tak cudowny skład że się skusiłam.Zawiera dużo keratyny i jest przeznaczony do ochrony naszych włosów. Stosuję go zawsze przed suszeniem i później jeszcze odrobinę na wyschnięte włosy.


      3.Odżywianie/Maseczkowanie:

  • Maska jajeczna, receptury babuszki agafii- Wiem, że u wielu z was ona się nie sprawdziła jeśli chodzi o nakładanie jej na długość włosów i wcale mnie to nie dziwi. tak naprawdę jet ona przeznaczona do nakładania na skalp. Mam nadzieję, że wszystkie wyciągi w niej zawarte pomogą moim włosom odrosnąć !
  • Gliss kur, 8 olejków- Ta maska jest moim ulubieńcem już od dłuższego czasu. Cudownie wygładza włosy i w dodatku ma piękny skład ! W składzie znajdziemy wszystko czego szukać powinnyśmy w letnich kosmetykach, a mianowicie silikony które będą chroniły nasze kosmyki przed słońcem oraz olejki które je będą odżywiały ! Koniecznie sprawdźcie skład tej maseczki. Jest super tania, świetnie działa i jest bardzo wydajna :)

A jakie są wasze włosowe plany na czerwiec ? 
Zapraszam was do polubienia nowego fanpage na Facebooku klik 
oraz na mój Instagram gdzie możecie zobaczyć co u mnie słychać prywatnie @kingazgorska

Mam nadzieję, że wpis wam się podobał. Trzymajcie się cieplutko !


13 komentarzy:

  1. Życzę by plany włosowe na ten miesiąc zaowocowały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WCierkę Babuszki miałam jest super :) A serum Bionigree bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkrótce będę miała dla was to serum ! :)

      Usuń
  3. Z tymi kosmetykami pielęgnacja na pewno będzie skuteczna i przyjemna.

    OdpowiedzUsuń
  4. post dla mnie, musze wziąć z Ciebie wprzykład i wprowadzić pare kosmetyków do mojej pielęgnacji :D tym bardziej, że we wtorek czeka mnie większe cięcie, przez rozjaśnianeie włosów, więc czas to naprawić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam peelingu do skóry głowy. Hmm...może w końcu przyszedł ten czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkrótce będzie konkurs w którym będzie można go wygrać ! :)

      Usuń
  6. Mam ten peeling i jest świetny. Ja jestem na tym etapie,że mi nie zależy na długości włosów, tylko chce żeby były zdrowe.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...