środa, 7 czerwca 2017

MOJE WŁOSY MIESIĄC PO KERATYNOWYM PROSTOWANIU- WŁOSOWA AKTUALIZACJA

Cześć !
Wciąż nie mogę się pozbierać ze szczęścia po tym jak wróciłam do blogowania. Bardzo się cieszę, że pomimo upływu tak długiego czasu wciąż tutaj ze mną jesteście. Nie pamiętam kiedy ostatnio robiłam włosową aktualizację !  Tydzień temu podcięłam dość mocno włosy ponieważ Hiszpańskie słońce daje im się we znaki. Dlatego też w kolejnym wpisie będziecie mogły poczytać o moim planie na przyspieszanie porostu włosów w czerwcu. Tymczasem zapraszam was do zobaczenia jak się mają moje włosy teraz !

Miesiąc po keratynowym prostowaniu moje włosy :


  • Po podcięciu końcówki są w lepszym stanie jednak to jeszcze nie jest to co chcę osiągnąć.
  • Miesiąc po keratynowym prostowaniu włosy jeśli ich nie wysuszę kręcą się tak jak wcześniej. Na zdjęciu pokazuję wam włosy wysuszone suszarką dlatego nie są aż tak kręcone bo taki właśnie efekt mi się podoba.
  • Jeśli nie wysuszą włosów suszarką tylko pozostawię je do naturalnego wyschnięcia to mam skręt z piekła rodem ! :D Jak wiecie mam manię na punkcie tego aby moje włosy były prostsze. 
  • Są nadal gładkie i błyszczące jak to miało być po zabiegu.
  • U góry zaczynają się lekko puszyć co jest skutkiem przedawkowania keratyny :D
  • Czy są bardziej odżywione po zabiegu? Mogłabym powiedzieć, że na pewno ten zabieg im nie zaszkodził. Nie był to mój pierwszy raz i nie będzie on ostatni !
TUTAJ MACIE MOJE WŁOSY PRZED PODCIĘCIEM :


Po podcięciu chcę żeby włosy mi trochę bardziej podrosły dlatego czerwiec będzie miesiącem porostu włosów ! Wkrótce na blogu :)
Robiłyście zabieg keratynowego prostowania ? Jak się u was sprawdził ?
Zapraszam was serdecznie do polubienia nowego Fanpage bloga KLIK i instagram na którym możecie zobaczyć więcej zdjęć moich włosów KLIK.

Buziaki ! 


11 komentarzy:

  1. Nie robiłam jeszcze nigdy keratynowego prostowania, ale jutro lub pojutrze zamierzam użyć zestaw do półtrwałego prostowania z Alfaparf :) Moje włosy są trochę falowane jednak po podcięciu ich na prosto (bez żadnego cieniowania końców itp) zrobiły się nieco prostsze więc mam nadzieję, że efekt po tym zabiegu utrzyma się chociaż z miesiąc :)
    Swoją drogą również zapuszczam włosy :) Jakiś miesiąc temu ścięłam je dość znacznie, bo były zniszczone i teraz akcja "zapuszczanie" zostaje wcielona w życie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakiś czas temu powtórzyłam zabieg Alfaparf i nie było świetnych efektów :( ale może na twoich mniej kręconych włosach sprawdzi się lepiej :)

      Usuń
  2. Robiłam keratynowe prostowanie w domu i powiem, ze bardzo fajnie u mnie się sprawdziło :) Ciesze się że jesteś Kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również miło Cię znowu czytać ! :)
      Ja robiłam keratynę zarówno w domu i u fryzjera i efekt podobny :)

      Usuń
  3. Uwielbiam Twoje włosy w wersji kręconej pewnie dlatego ze sama mam kręcone, szkoda ze je prostujesz, ale rozumiem ze tak lepiej się czujesz tak czy inaczej Lubie tu zaglądać :) chciałam kiedyś zrobić sobie kreatynowe prostowanie ale tylko na końcówki, żeby skręt na końcach trochę się rozluźnil i żeby wreszcie było widać przyrost, ale się nie zdecydowałam ;).
    P/s zazdroszczę wyprowadz ki do Hiszpanii <3, będzie coś więcej na ten temat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie słyszałam o keratynowym prostowaniu na samych końcówkach ! Jestem ciekawa jakby to wyglądało. Miło mi, że lubisz tu zaglądać :)

      Usuń
    2. Odnośnie mojej wyprowadzki do Hiszpanii to myślę, że wkrótce zrobię na ten temat jakiś wpis. Póki co możesz śledzić moje poczynania na instagramie. Tam jest więcej lifestyle :)

      Usuń
  4. Twoje włosy jak zwykle piękne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie robiłam nigdy takiego zabiegu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam ponownie na pokładzie Ciebie i Twoje cudne włosy ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...