piątek, 2 czerwca 2017

Jak przyspieszyć porost włosów? Ulubieniec który jest ze mną od trzech lat! wróciłam do blogowania



Cześć kochane !
Wracam do blogowania na dobre ! Nie było mnie tu bardzo długo, ale mam nadzieję że jeszcze o mnie pamiętacie ! Co u mnie ? Za miesiąc przeprowadzam się do Hiszpanii i jestem mega podekscytowana. Jeśli macie ochotę dowiedzieć się więcej co u mnie zapraszam na mój prywatny instagram.

A dziś przychodzę do was z czymś po co sięgam już od trzech lat i myślę że sam fakt od jakiego czasu ten produkt jest ze mną powinien was przekonać. A jest to myślę że większości dobrze już znane serum na porost włosów Babuszki Agafii!

  • Producent zaleca używać produktu 1-3 razy w tygodniu. U mnie jednak najlepsze efekty pojawiły się przy stosowaniu go każdego dnia łącząc to z 2 minutowym masażem skóry głowy co jest kolejnym czynnikiem który pobudza porost naszych włosów.
  • Cena w stosunu do wydajności jest bardzo niska. jest to nie więcej niż 20zł za buteleczkę która wystarcza spokojnie na dwa miesiące codziennego stosowania. 
  • Jeśli chodzi o mnie to ja stosuję to serum codziennie przez 1,5 miesiąca, następnie miesiąc przerwy etc.
  • Używam go zawsze kiedy chcę aby moje włosy rosły szybciej ! I faktycznie działa ! To właśnie dzięki niemu zapuściłam włosy.
  • Piękny skład! Nic mnie nie uczuliło jednak jeśli macie wrażliwy skarp to zalecam zrobić próbę. Jako że jest to produkt ziołowy, bardziej naturalny a jak wiemy naturalne kosmetyki też potrafią uczulić więc jeśli będzie to wasz pierwszy raz z tym produktem to polecam zrobić mały test nakładając go na niewielką partię skalpu. Jeśli nie wystąpi żadna nieprzyjemna reakcja to wtedy spróbujcie nałożyć go na cały skalp. Skład produktu możecie zobaczyć poniżej:
Skład: Althaea Officinalis Extract, Shizandra Chinensis Officinalis Oil, Panax Ginseng Extract, Mellissa Officinalis Leaf Oil, Arctium Lappa roqt Extract, Urtica Dioica Extract, Betula Alba Extract, Yeast Extract, Capsicum Anuum Fruit Extract, Climbazole, Allantoin, Pantothenic Acid, Neolone.
Zioła wchodzące w skład serum :

  • Prawoślaz lekarski (Althaea Officinalis Extract) - łagodz podrażnienia, regeneruje cebulki włosów, nawilża skórę głowy.
  • Cytryniec Chiński (Shizandra Chinesis Officinalis Oil) - jest bogatym źródłem witaminy C, dzięki czemu wzmacnia cebulki włosów i tonizuje skórę głowy. W efekcie zapobiega ich łamliwości i nadmiernemu wypadaniu.
  • Ekstrakt z Korzenia Żeń-Szenia (Panax Ginseng Root Extract) - poprawia ukrwienie skóry głowy, stymuluje cebulki włosowe do wzrostu nowych włosów.
  • Melisa (Melissa Officinalis Leaf Oil) - spowalnia przetłuszczanie się włosów, reguluje pracę gruczołów łojowych, zapobiega powstawaniu łupieżu.
  • Ekstrakt z korzenia łopianu (Arctium Lappa Root Extract) - niezastąpiony środek w pielęgnacji włosów, posiadający silne właściwości regenerujące, wzmacnia strukturę włosów, zapobiega ich łamliwości i przesuszeniu.
  • Pokrzywa zwyczajna (Urtica Dioica Extract) - regeneruje skórę głowy, usuwa i zapobiega powstawaniu łupieżu.
  • Sok z brzozy (Betula Alba Extract) - pomaga zwalczać problemy z włosami, takie jak wypadanie, brak puszystości, osłabione cebulki.








Miałyście to serum ? Jak się u was sprawdziło? Macie inne sprawdzone kosmetyki na porost włosów? PS: jeśli macie ochotę zobaczyć co u mnie i jak idzie mi przeprowadzka do Hiszpanii bądź jeśli chcecie poczuć trochę lata zapraszam was serdecznie na mój instagram

Pozdrawiam was serdecznie ! 

12 komentarzy:

  1. Słyszałam o tym serum, ale nie testowałam :) Jak będę w potrzebie to na pewno będę miała je na uwadze! :) Obecnie jestem w ciąży i nie eksperymentuje, ale po ciąży straszą wypadaniem, więc się przyda :)
    Czekam na więcej wpisów! :) I pędzę obserwować na instagramie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak będą się zachowywały u ciebie włosy podczas ciąży ! Będę śledzić wasze postępowania :)))

      Usuń
    2. Póki co same z siebie szybciej rosną i mniej się przetłuszczają :) Jest ok!

      Usuń
    3. super, oby tak dalej ! :)

      Usuń
  2. Musze przjrzec sie jej z bliska, mysle ze bedzie dobra dla moich wlosow rowniez :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako że moje włosy rosną w ślimaczym tempie to koniecznie będę chciała wypróbować to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie ! Ale strasznie stęskniłam się za blogowaniem :)

      Usuń
  5. Artykuł mnie przekonał, muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...