poniedziałek, 26 czerwca 2017

INSTAGRAM- JAK PRZERABIAM SWOJE ZDJĘCIA+ ULUBIONE instagramowe APLIKACJE


Cześć!
Kilka osób napisało do mnie email z zapytaniem czym robię i jak przerabiam zdjęcia które publikuję na swoim instagramie. Jestem osobą która uwielbia robić zdjęcia i je przerabiać. Zapewne wiele z was zna aplikacje o których wam wspomnę, ale może znajdą się i tacy którym ten wpis jakoś pomoże :)
  • Dla tych którzy jeszcze mnie nie mają w swoim gronie - możecie mnie znaleźć pod nazwą @kingazgorska 
  • Na moim instagramie znajdziecie dużo wakacyjnych zdjęć oraz moje zdjęcia z podróży :)
  • Zwykle robię zdjęcia telefonem bo to on jest zawsze ze mną i nie zajmuje tyle miejsca co aparat. Przerabiam je w aplikacjach na telefonie o których zaraz wam opowiem :)
  • KSIĄŻKA-Zanim opowiem wam o aplikacjach których używam chciałabym wspomnieć o książce która mnie inspiruje. Myślę, że jest ona wszystkim znana, a mowa o ''Pokaż swój styl''. Jeśli jeszcze jej nie macie, a lubicie instagramowe zdjęcia to serdecznie ją wam polecam ! Znajdziecie tam polecane aplikacje do przerabiana zdjęć, ciekawe sposoby na robienie zdjęć, omówienie różnych typów zdjęć. Oprócz tego znajdziecie również porady na temat tego w jaki sposób uczynić wasz instagram wyjątkowym etc. Poradnik jest świetnie napisany i w dodatku jest pełen przepięknych instagramowych zdjęć ! 

  • SNAPSEED- Jest to moja ulubiona aplikacja w której odnajduje wszystko co jest mi potrzebne do przerobienia zdjęcia.W zasadzie nigdy nie staram się go przerobić. Nazwałabym to raczej uwydatnieniem jego piękna. Poniżej przykładowe zdjęcia ''przed i po'' :

  • UNUM- Jest to aplikacja w której możecie zobaczć jak wasz instagram będzie wyglądał po dodaniu innych zdjęć. Możecie je dowolnie ze sobą zamieniać aż uzyskacie pożądany efekt. W dodaktu aplikacja pokazuje wam statystki waszego instagrama, najlepsze pory na publikowanie zdjęć etc. Możecie również zaplanować opisy i hashtags do każdego zdjęcia. Bardzo pomocna i darmowa apka !
  • VSCO CAM- Jest to jedna z pierwszych aplikacji jakich używałam do przerabiania zdjec jednak  zdecydowanie bardziej polecam wam SnapSeed.
  • HASHBOARD- aplikacja do tworzenia tematycznych tablic. Dodajesz do nich interesujący Cię hashtag, a aplikacja pobierze do niego odpowiednio otagowane zdjęcia.
  • INSTQUOTE- Świetna apka do robienia instagramowych cytatów
  • NO CROP- Jeśli macie ochotę na dodanie zdjęcia bez przycinania go na instagramie to polecam wam aplikację 'no crop'
  • TAKEOFF- Aplikacja do automatycznego dodawania zaplanowanych wpisów. Wybiera nawet najbardziej optymalną porę na dodanie zdjęcia.
  • ICONSQUARE- statystyki dotyczące Twojego konta na instagramie
  • INSTASAVE- Zapisywanie zdjęć na urządzeniach IOS i Android. Po skopiowaniu linku do zdjęcia aplikacja automatycznie rozpoczyna pobieranie.

A jakie są wasze ulubione aplikacje których używacie do prowadzenia konta na instagramie ?

Zapraszam do odwiedzenia mojego konta : @kingazgorska
Buziaki !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...