wtorek, 20 października 2015

ZAKUPOHOLIZM CZYLI KILKA NOWOŚCI


Cześć!
Jakiś czas temu przeprowadziłam się do Wrocławia i nie miałam żadnych bardziej naturalnych kosmetyków. Jako że nie lubię czekać zaczęłam szukać tego typu sklepów stacjonarnie i co się okazało? Że jeden mam tuż obok swojego mieszkania (jeden przystanek). Jest to mały sklepik, ale pełno tam kosmetyków z dobrymi składami, można też kupować na zamówienie. Przechodząc do rzeczy. Jako, że miałam niewiele czasu kupiłam w nim tylko cztery produkty, a resztę złowiłam w rossmannie.


  • Efavit, nierafinowany olej kokosowy- Chyba nie muszę wspominać o tym jak bardzo go uwielbiam? Moim zdaniem to wszechstronny kosmetyk. Używam go zarówno do pielęgnacji twarzy, ciała jak i włosów. Kupiłam go głównie w celu olejowania włosów i skóry głowy, ponieważ jak zauważyłam dzięki niemu moje włosy wolniej się niszczą i szybciej rosną.
  • Serum na porost włosów babuszki agafii- Ten produkt również uwielbiam i moim zdaniem jest to najlepsza wcierka na porost włosów. Miałam wiele kosmetyków tego typu, ale do tego zawsze wracam.
  • EcoLab, wygładzająca mgiełka do włosów- Mgiełka pełna naturalnych składników (95%), skład ucieszył moje oko więc postanowiłam spróbować i kupiłam. Jednak póki co nie mogę wam o niej nic powiedzieć bo dopiero zaczęłam jej używać. Miałyście ją? Jak się u was sprawdziła?
  • Hydrolat oczarowy- Moim zdaniem jest to najlepszy hydrolat jaki miałam. To już moja czwarta buteleczka i nie zamierzam zamieniać go na nic innego :)

  • Rimmel moisture renew nr 510 red lady- Takiej czerwieni właśnie szukałam. Jednak jeśli chodzi o trwałość tej szminki to nie ma się czym chwalić.
  • Maybelline Affinitone nr.16- Już kiedyś miałam ten podkład i pamiętam, że mi nie służył. Nie wiem co się zmieniło ale po roku przerwy nagle efekt zaczął mi się podobać. Jedyną rzeczą która się nie zmieniła jest jego okropnie lejąca się konsystencja.
  • Wibo, rozświetlacz- Spodobało mi się opakowanie i postanowiłam kupić jednak w praktyce wcale nie podoba mi się efekt jaki daje ten rozświetlacz.
Miałyście coś z tych produktów? Jak się u was sprawdziły? :)

22 komentarze:

  1. Ja też większość produktów "ekologicznych" lub naturalnych kupowałam online. Ostatnio bardzo się zdziwiłam jak w sklepie ze zdrową żywnością spotkałam maski do twarzy Babci Agafii. Na pewno po nie wrócę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten rozświetlacz jak bajerancko wygląda :D szkoda, że to nie idzie w parze z rozświetleniem...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie hydrolat oczarowy również jest numerem 1 i choć wypróbowałam wiele innych tylko on jeden sprawdził się u mnie na 100%.
    Jestem bardzo ciekawa tej mgiełki z Ecolab. Koniecznie daj o niej znać jak ją troszkę lepiej przetestujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Affinittone rzeczywiście okropnie się leje, ale kocham to jaki efekt przynosi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten spray na porost włosów, rzeczywiście stosownie daje efekt;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam Affinittone, chyba połowę opakowania wylałam do zlewu przez jego konsystencję ; ) Zdecydowanie nigdy więcej nie kupię tego podkładu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie ten spray na porost włosów całkiem dobrze działał, ale okropnie zacinał mi się psikacz, przez co nie do końca odpowiednio go stosowałam. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. koleżanka pisała mi o tym rozświetlaczu, opakowanie cudne ale mało praktyczne...

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na recenzję wygładzającej mgiełki do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serum na porost włosów na pewno polecę mojej mamie, bo zapuszcza ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne nowości, olej kokosowy bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. opakowanie rozświetlacza jest super, sama bym sobie nabyła + za piękną pomadkę

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja lubię płyn oczarowy z Fitomed, nie trzeba go mieszać z wodą, a ten olej kokosowy też kupiłam w tym miesiącu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda że ten rozświetlacz wibo się nie spisuje bo opakowanie ma na prawdę świetne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli chodzi o rozświetlacz, to mnie też spodobało się opakowanie i właściwie na tym się skończyło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten olej kokosowy i lubię go a serum na porost jest w moich zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja właśnie zabieram się wreszcie za wcieranie Babuszki mam nadzieję, że i u mnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...