wtorek, 13 października 2015

Włosowa aktualizacja-ostre cięcie

Cześć!
Tak jak wspominałam od jakiegoś czasu przestałam dbać o włosy czego efektem były rozdwojone końcówki. Wczoraj wybrałam się do fryzjera, aby je podciąć. Mimo cięcia nadal nie są  dobrym stanie, ale mam nadzieję, że przy dobrym planie pielęgnacji wszystko ulegnie zmianie. Póki co, dziś robię keratynowe prostowanie, aby zmniejszyć ilość puchu. Niedługo pokażę wam efekty po keratynowym prostowaniu, a dziś mam dla was zdjęcie włosów po podcięciu : 


Do następnego ! :)

14 komentarzy:

  1. Też muszę się wybrać do fryzjera :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie taka długość włosów mi się marzy, ja na razie unikam podcinania włosów ale wiem że wszytko będzie do czasu :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa jak będą wyglądały po keratynowym prostowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z niecierpliwością czekam na efekty po keratynowym prostowaniu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Co za gęstość, mogę tylko pomarzyć o podobnej :')

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie dość ostre cięcie, na szczęście nadal długie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też swoje włosy muszę podciąć tak szybko rosną ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę takich włosów...;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam, że keratynowe prostowanie jest dobre na puch. Moje włosy od małego były puszyste. :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...