środa, 28 października 2015

KOSMETYKI DO KTÓRYCH ZAWSZE WRACAM


Cześć!
Dziś chciałam Wam pokazać kosmetyki do których zawsze wracam. Nie wiem ile opakowań już zużyłam, ale wiem że było tego sporo. Mimo przygód z innymi kosmetykami to właśnie do tych ciągle wracam. Chcecie się dowiedzieć za co je tak lubię? Zapraszam więc do dalszego czytania :)

  • Seboradin, balsam do włosów zniszczonych - Najlepszy balsam do włosów jaki miałam.Jedyny, który zrobił z moimi włosami coś więcej niż efekt wizualny. Przy regularnym stosowaniu tego balsamu stan moich włosów się poprawił. Przestały się tak rozdwajać i łamać jak kiedyś. Są zdecydowanie mocniejsze. Jeśli chodzi o efekt wizualny to nic tak nie wygładza moich włosów jak ten balsam. Po keratynowym prostowaniu, kiedy moje włosy nie były wcale proste lecz wygładzone i spuszone, ten balsam sprawił że wyglądają jak proste, a do tego pięknie lśnią i są pozbawione puchu. Przy okazji wspomnę o składzie, który ponoć miał ulec zmianie i miał zagościć w nim alkohol. Ja swoją kolejną buteleczkę zakupiłam wczoraj i w składzie nie ma alkoholu. Odnośnie składu- jest piękny ! Już na trzecim miejscu kolagen, a na piątym ekstrakt z żeń-szenia.
  • Serum na porost włosów Babuszki Agafii- Pomijając dziwny zapach to serum jest cudowne. Po niczym innym włosy mi nie rosną jak po tym. Co tu więcej mówić, spróbuj a sama sie przekonasz :)
  • Olej kokosowy- Uwielbiam, uwielbiam i jeszcze raz kocham. Wszechstronny kosmetyk. Używam go zarówno do demakijażu twarzy jak i do odżywienia rzęs. Nakładam na ciało jako balsam, używam jako kremu i oczywiscie jako olejku do włosow. Sprawdza się zarówno na skórze głowy jak i na długości. Przyspiesza porost włosów i wzmacnia je na długości.
  • Farmona, peeling do ciała- Uwielbiam produkty tej marki za zapach, a ten szczególnie przypadł mi do gustu, dlatego właśnie jesienne wieczory spędzam otulona zapachem karmelu i cynamonu. Dobrze zdziera martwy naskórek i pozostawia na ciele piękny zapach. Lubię również masło do ciała z tej serii.
  • Eveline8w1- wiem, że jest wiele obiekcji odnośnie tej odżywki, ale to jedyna która potrafi sprawić, że moje paznokcie są długie i zadbane.
A do jakich produktów wy wracacie? :)

17 komentarzy:

  1. Fajne produkty! Eveline tez uzywam i lubie. Nigdy nie mialam Seboradin, balsam do wlosow. Musze koniecznie wyprobowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam propozycji od ciebie, ale czas sie zapoznać, bo może też staną się moimi must have

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa tego peelingu. Czaję się dość dawno, ale w końcu nigdy go nie chapnęłam ;) z Twoich produktów wróciłam tylko do odżywki Eveline, ale teraz rzadko jej używam, bo zazwyczaj noszę hybrydy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odżywka z Eveline również często u mnie gości ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. odżywkę z eveline też używam i się dobrze sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam jedynie ten peeling, ale męczyłam go prawie rok i na pewno nie kupię kolejnego opakowania ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Olej kokosowy kupiłam do włosów, ale znowu zjadłam i nie zdążyłam użyć na włosy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam żadnego ale na serum Agafi na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje wlosy też kochają olej kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja już zawsze będę wracała do dwóch produktów od John Frieda i już je zapisałam na mojej liście ulubieńców roku:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czaję się na babuszkę agafię, ale zaciekawiłaś mnie bardzo seboradinem. Pamiętam, że bardzo polubiłam się z ich szamponem z wyciągiem z czarnej rzepy.

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaa uwielbiam kosmetyki Tutti Frutti. :)) A to psikadełko na porost włosów też miałam, ale denerwował mnie zacinający sie aplikator. :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam zapach tego peelingu Tutti Frutti, mam z tego również balsam i olejek pod prysznic - pachną nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę się skusić na olejek kokosowy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Polecam fruti :) jestem z niego bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Serum na porost babuszki agafii najlepsze! Obecnie testuje jantara, ale z chęcią powroce do rosyjskiego produktu :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...