czwartek, 15 października 2015

Kativa Keratynowe Prostowanie Włosów


Cześć!
Tak jak obiecałam, dziś mam dla was wpis o keratynowym prostowaniu włosów zestawem kativa. Wiele razy wykonywałam w domu zabieg keratynowego prostowania. Ten zamówiłam na allegro za 50zł i przyznam, że pierwsze wrażenie jest bardzo dobre.

  • Opakowanie- Nigdy nie zamawiam odlewek, a jest ich wiele na allegro. Tutaj mam pewność, że jest tam zawartość jakiej oczekuję. W pudełeczku znajdziemy zaszetkę szamponu, krem prostujący i odżwykę. Dodatkowo do zestawu dołączony jest delikatny szampon, którym powinnyśmy myć włosy po zabiegu. Myślę, że wystarczy na miesiąc używania.

  • Zapach- Jak w przypadku każdego tego typu zabiegu zapach jest bardzo duszący i nie obejdzie się bez wykonywania go przy otwartych oknach.
  • Można go wykonać w domu- Plusem jest na pewno fakt, że można go wykonać w domu i nie zrobić sobie przy tym krzywdy.
  • Efekty : Po każdym tego typu zabiegu należało umyć włosy i nie były one proste lecz wygładzone. Kiedy umyłam włosy po tym zabiegu, były one proste, ale nie oklapnięte, nie wyglądały na tłuste. Efekt jest bardzo naturalny. Na zdjęciu poniżej możecie zobaczyć włosy po dwóch myciach. Podoba mi się fakt, że wystarczy je wysuszyć i są gotowe, nie muszę ich układać. Są bardziej miękkie i błyszczące. Czy się zniszczyły ? Nie zauważyłam, ale może dlatego że przed zabiegiem podcięłam włosy. Jestem ciekawa jak długo utrzyma się efekt. Póki co oprócz zapachu nie zauważyłam negatywów. 

Lubicie tego typu zabiegi ? :)

13 komentarzy:

  1. Ty prostujesz włosy a ja chciałam bym mieć kręcone ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamienimy sie ? Ja poproszę kręcone a Tobie oddam swoje proste :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe jak moje włosy by zareagowały na taki zabieg. Muszę więcej poczytać w necie i możliwe, że i ja się zdobedę na odwagę:) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam włosy proste jak drut, nie potrzebuję takich zabiegów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie potrzebuję mega wyprostowanych włosów, o wiele bardziej wolę gdy są lekko falowane i uniesione ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyszło, cena nie jest wygórowana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że jesteś zadowolona. Nie miałam okazji testować tego zabiegu, w salonie fryzjerskim kosztuje to dosyć sporo a ja do takich spraw mam 2 lewe ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedyś chciałam sobie zrobić, ale teraz stwierdziłam, że zdecydowanie wole gdy moje wlosy się naturalnie układają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrazeniem że keratyne mozna sobie zrobić samemu i to za jedyne 50 zl. Czy to napewno nie jakas sciema? :D A i jak dlugo włosy pozostaną proste?

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na bloga: hairromaniaczka@blogspot.com ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...