sobota, 24 października 2015

DENKO


Cześć!
Dziś chciałam wam pokazać swoje skromne październikowe zużycia. Jak zwykle nie jest tego wiele, ale mam nadzieję że przynajmniej was nie zanudzę :)

  • Pierwszą rzeczą jest balsam termoochronny do włosów ''Monoi&Thermo''. Myślałam, że będzie to balsam przed prostowaniem itd. Co się okazało jest to zwykła odżywka. Mimo to byłam bardzo pozytywnie zaskoczona, ponieważ ten balsam pięknie pachnie i niesamowicie wygładza włosy. Trzeba uważać żeby ich nie obciążyć. Kosztuje jakieś 11zł.
  • Kolejny kosmetyk to niestety bubel, a mianowicie tonik nawilżający Fitomed. Po tym toniku moja skóra była strasznie tłusta, świeciła się, miałam wrażenie, że jest jakaś ''obciążona''. Dlatego nie zużyłam go do końca.
  • Raz bubel, a raz ulubieniec którym w tym przypadku jest płyn micelarny  do skóry zaczerwienionej marki Mixa. Wzięłam ta wersję, ponieważ z wszystkich dostępnych to ta miała najlepszy skład (wysoko w składzie alantoina). Płyn zmywał makijaż twarzy i oczu, nie wywoływał pieczenia, nie podrażniał, czego chcieć więcej?
  • ED, serum nr.22- Bardzo dobre, silikonowe serum. Trochę droższe, ale wystarczyło mi na kila dobrych miesięcy. Mimo to myślę, że podobny efekt można uzyskać dzięki tańszym tego typu kosmetykom.
  • Ostatnia rzecz to mój ulubiony tusz, a mianowicie L'oreal Volume Million Lashes Excess- Bardzo dobrze podkręca i pogrubia rzęsy. Do tego wydłuża i się nie osypuje. Daje efekt sztucznych rzęs.
Miałyście coś z tych rzeczy? Jak wasze październikowe zużycia? :)

14 komentarzy:

  1. Miałam ten tusz i dałam go Bratowej- jest bardzo zadowolona z niego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja byłam z tego toniku Fitomed bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nic z Twojego skromnego denka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię tusze z L'Oreal, najlepiej sprawdzają się u mnie klasyczny Volume Million Lashes i Miss Manga. Jedynie z So Couture jakoś się nie polubiłam....

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie płyn z Mixy, ale mam jeszcze zapas Biodermy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nic, ale chętnie bym tusz przetestowała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tusz wygląda ciekawie, chętnie sprawdzę :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie malutko produktów. Ja w tym miesiącu przyszalałam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tak miałam z tonikiem Fitomed do skóry tłustej, że się świeciłam jak nienormalna :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam kompletnie nic z twojego denka. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam żadnego kosmetyka z twojego denka
    (obserwuje)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...