środa, 16 września 2015

Kosmetyczne nowości z wyprzedaży


Cześć!
Dziś chciałam wam pokazać co ostatnio upolowałam na wyprzedażach kosmetycznych. Niestety te ubraniowe mnie przerosły tak bardzo, że w efekcie nic nie wybrałam :)

  • Astor, skin match, korektor 001 ivory (7,19zł) - Kiedy zobaczyłam przy nim zieloną etykietę w rossmannie i cenę nie mogłam się oprzeć, bo już od dawna kusił mnie ten korektor. Właściwie nie do końca wiem na czym polega ''cena na do widzenia'' ponieważ w 3 innych rossmannach ten korektor był sprzedawany w standardowej cenie.
  • Rimmel, 102 backstage (4,19zł)- piękny brąz z drobinkami złota, idealny na wieczorne wyjścia. Również zwróciłam na niego uwagę przez zieloną etykietę.
  • Mixa, płyn micelarny do skóry wrażliwej (13zł)- Wykończyłam swojego garniera i postnowiłam dać szansę marce Mixa. Akurat była promocja na te płyny. Jeśli dobrze pamiętam były 4 rodzaje, więc ab podjąć szybką decyzję porównałam sobie składy i wybrałam moim zdaniem najlepszy z alatoiną na czwartym miejscu w składzie. Póki co jestem zadowolona, nic mnie nie podrażnia, wszystko się ładnie zmywa, ale zobaczymy jak będzie dalej.
  • Pędzelek do ust (7zł)- To nieplanowany zakup, ale w tym przypadku również nie mogłam się oprzeć promocji, jednak póki co nie jestem z niego do końca zadowolona.
  • Maybelline, matte mousse (25zł)- Podkład z którym wiązałam duże nadzieje. Niestety póki co jak dla mnie jest zbyt lekki,ale może jeszcze znajdę na niego sposób.
  • Elizabeth Arden, 5th adventure (79zł)- Niesamowity zapach, który na początku kiedy go powąchałam- przeraził mnie, od razu go odłożyłam. Jednak po wyjściu ze sklepu zaczęłam czuć coś pięknego i tym sposobem wróciłam się po niego i nie potrafię się z nim rozstać. Jeśli lubicie słodkie nuty to ten zapach jest dla was :)

 A co wy ostatnio upolowałyście ? :)

13 komentarzy:

  1. rewelacyjne ceny tych kosmetyków, widać, że zakupy na prawdę się udały ;) ja ostatnio obkupiłam się w DMie, więc na razie mam zapasy i raczej nic kupić nie planuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Mixa aktualnie używam wersji przeciw przesuszeniom i jestem z niego bardzo zadowolona. Bardzo dobrze radzi sobie z makijażem i jest delikatny dla skóry.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cień i korektor przykuły moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  4. A mój Garnier ciągle stoi i chyba nigdy się nie skończy :P Ciekawi mnie ten zapach, musi coś w nim być ciekawego skoro po niego wróciłaś

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo nowości za niewielkie pieniądze. Muszę poniuchać ten zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super produkty. Ja ostatnio nic nie upolowałam ale dostałam tyle nowości, że starczy mi na jakiś czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Płyn Mixy jest fajny, ja dolałam olejku migdałowego i jeszcze lepiej zmywał. :) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę fajne produkty i w promocyjnych cenach ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...