czwartek, 6 sierpnia 2015

TEST IGŁY NA WŁOSACH- SPRAWDŹ CZY MASZ ZNISZCZONE WŁOSY




Cześć!

Ostatnio przeglądając facebooka natknęłam się na reklamę firmy produkującej kosmetyki do włosów (Pantene- nie, to nie jest wpis sponsorowany). Było tam coś wspomniane o teście igły na włosach, więc postanowiłam się z wami podzielić tą nowinką.


Test Igły- o co chodzi?
Każdy z włosów przypomina nić. Jak wiemy jeśli nić się rozwarstwia, ciężko ją przewlec przez igłę. Ponoć tak samo jest z włosami. Sprawdziłam to na swoich włosach i powiem wam szczerze, że np. u mnie wszystko zależy od tego z której partii włosów wyciągnę pojedynczego włosa. Jeden przejdzie przez igłę bez problemu, a drugi nie. Zaś w przypadku włosów mojej siostry żaden włos nie chciał przejść przez igłę.


A jak wasze włosy? Przeszły test igły czy nie? :)

10 komentarzy:

  1. słyszałam o tym teście, ale nie robiłam go.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tym, koniecznie muszę sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W wolnej chwili na pewno wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o tym teście, ale nigdy nie robiłam go. Muszę wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie idę po igłę, bo wiem, że mi się chyba zapętlą wokół oczka, takie są zniszczone... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. w wolnej chwili zrobię taki test :) aż jestem ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tym, ale nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...