niedziela, 23 sierpnia 2015

Palenie papierosów, a włosy



Cześć!
Ostatnio rzadko tutaj bywam, ale od 3 tygodni żyję na walizkach :) Za tydzień wracam pełna energii i nowych pomysłów. Dziś chciałabym poruszyć temat palenia papierosów i ich wpływu na stan naszych włosów.

Jestem osobą, która nigdy nie byla nałogowym palaczem, a wręcz przeciwnie. Jednak zdarzył mi się taki okres, w którym paliłam przez 4 miesiące, więc myślę że mogę powiedzieć jaką różnicę zauważyłam jeśli chodzi o stan włosów (już nie palę). Ja zauważyłam, że moje włosy stały się bardziej suche i mają większą tendencję do łamania się. Jednak każdy człowiek jest inny i może zauważyć inne skutki palenia papierosów jak np. :

  • Spowalnia wzrost włosów
  • Wysusza
  • Powoduje wypadanie
  • Włosy stają się matowe
  • Szybciej siwieją
Który  z tych skutków zauważyłyście na swoich włosach? Palicie papierosy? :)


13 komentarzy:

  1. NIgdy nie paliłam a włosy lecą jak szalone :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie paliłam papierosów, a moje włosy wypadają jak poparzone :-(. Może to dlatego, że wielu ludzi z mojego otoczenia pali?
    Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym do tej listy dodała że osobie która pali śmierdzą włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paliłam 2.5 roku - odkąd rzuciłam czuję się lepiej i widzę stopniową poprawę w kondycji skóry i włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mój kolega pali od 3 lat i twierdzi, że chyba siwieje xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam w ustach papierosa. Kompletnie mnie do tego nie ciągnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie trzeba być czynnym palaczem, żeby zauważyć, że włosy bardzo szybko przesiąkają zapachem papierosów. Wystarczy, że wejdę do pokoju, w którym ktoś zapalił papierosa i już mam na włosach ten smród :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje mi się, że to na cerze najszybciej można zauważyć skutki palenia, zmiany są widoczne bardzo szybko...Tak samo po odstawieniu. Na włosy też na pewno ma to wpływ, ale przede wszystkim zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie palę, a włosy ostatnio wypadają jak nawiedzone. To pewnie przez nerwy :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Na szczęście nie palę i nie mam zamiaru :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...