wtorek, 11 sierpnia 2015

JOANNA NKERATYNA- WŁOSY SUCHE I ZNISZCZONE


Cześć!
Dziś chciałabym wam opowiedzieć o zestawie do włosów, którego głównym motywem ma być keratyna. Jednak w praktyce, patrząc na skład nie gra ona głównej roli.

W wielkim skrócie od producenta o całej serii : ''Nowa, rewolucyjna seria. Stworzona z myślą o włosach szorstkich, matowych, łamliwych i zniszczonych. Postaw na intensywną regenerację i odbudowę!''




  • Odżywka do spłukiwania :''Odżywka zawiera kompleks keratynowy, który rozpoznaje najbardziej uszkodzone miejsca na powierzchni włosa aby je wzmocnić i uzupełnić ubytki keratyny. Dzięki niej włosy są chronione i odbudowane dzień po dniu, mocniejsze i pełne sprężystości.'' Odżywka pachnie nijak, ale zapach nie utrzymuje się na włosach. Jeśli chodzi o działanie to zarówno pozostawiona na 10s jak i n 10 minut działa tak samo. Jej zaletą jest brak obciążenia. Jednak na tym się kończy. Moje włosy się z nią nie polubiły, ponieważ wywołuje ona w moim przypadku puch, który później ciężko poskromić. Mogłabym za to obwinić keratynę, ale po pierwsze moje włosy lubią proteiny, a po drugie nie jest jej wiele w tej odżywce. Jeśli chodzi o opis producenta to zostały w nim wypisane właściwości keratyny. Nie zauważyłam,  aby ich stan się poprawił dzięki tej odżywce i średnio w to wierzę. Warto jednak wspomnieć, iż mam kręcone włosy. W przypadku prostych włosów mojej siostry odżywka całkiem dobrze sobie radziła i nie powodowała puszenia. Jednak jak sama uznała jest to odżywka do stosowania raz na jakiś czas, bo później przestaje działać tak jak za pierwszym razem.
  •      Odżywka w sprayu : Osobiście bardzo lubię takie odżywki bez spłukiwania. Niestety, ale i ona nie spełniła moich oczekiwań. Od takiej odżywki oczekuję zmiękczenia i ułatwienia rozczesywania włosów. Ta delikatnie je zmiękcza, ale jeśli chodzi o rozczesywanie to odniosłam wrażenie, że moje wlosy rozczesuje się lepiej bez jej użycia. Są po niej jakieś gumowe.. Mimo niskiej ceny nie polecam.





Niestety ta seria nie przypadła mi do gustu. Zawiodłam się zarówno na jednej jak i na drugiej odżywce. Składy też nie są rewelacyjne, aczkolwiek dobre na lato (połączenie oblepiaczy z substancjami odżywczymi). A wy miałyście jedną z nich? Jak się u was sprawdziła ta seria?

12 komentarzy:

  1. u mnie jakakolwiek keratyna się nie sprawdza. Ja polecam ci serie z olejem arganowym, ale na początku też byłą taka sobie, po paru miesiącach olejowania dopiero byłą ideałem..
    wszystko zależy od włosa..

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie niewiele kosmetyków z Joanny się sprawdza, tych jeszcze nie próbowałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o kosmetyki do włosów Joanny to jestem do nich raczej sceptycznie nastawiona. wolę raczej peelingi tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio miałam kilka produktów Joanny, które niestety też okazały się totalną klapą :/
    Kiedyś b.lubiłam Joannę, ale ostatnio mam wrażenie, że jakość kosmetyków znacznie spadła :/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych dwóch odżywek i pewnie moje włosy by się z nimi nie polubiły, bo same z siebie lubią się puszyć :( Szkoda, bo Joannę lubię i dużo ich kosmetyków się u mnie sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiałam się nad tymi odżywkami ale odstraszył mnie alkohol izopropylowy w składzie. Wolę produkty Joanny do pielęgnacji ciała:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tej serii kupilam kiedys taka mala tubeczke - jakas kuracja/odzywka. Jakos nie moge sie za nia zabrac ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego zestawu nie znam, szkoda ze Odżywka w sprayu nie pomogła w rozczesywaniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. W tytule posta wkradł się błąd :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...