poniedziałek, 3 sierpnia 2015

ENCANTO KERATYNOWE PROSTOWANIE- ZA I PRZECIW


Cześć!
Od pewnego czasu znowu zaczęłam prostować włosy i myśleć nad zrobieniem keratynowego prostowania. Robiłam je już kilka razy i byłam zadowolona z efektów, dlatego dziś chciałabym opowiedzieć wam trochę o plusach i minusach tego zabiegu. 

MINUSY
  • Długi czas wykonywania zabiegu- Nieważne czy w domu, czy w salonie,ale czas trwania zabiegu jest zawsze długi i trwa nawet do 2h.
  • ''Zapach''- Niestety podczas prostowania włosów czujemy bardzo nieprzyjemne i duszące opary.
  • Zniszczenia- Trzeba przeprasować włosy prostownicą. Nawet 10 razy 1 pasmo, więc włosy na pewno nie są z tego zadowolone, dlatego ja zawsze po takim zabiegu je podcinam i jest ok.
  • Mniejsza objętość- To chyba oczywiste, że włosy tracą objętość. Do tego są oklapnięte u nasady.
  • Włosy mogą nie powrócić do swojego naturalnego skrętu- Dla mnie jest to plus, bo dzięk keratynowemu prostowaniu uzyskałam swój wymarzony skręt zamiast efektu pudla.

PLUSY :
  • Oszczędność czasu- Po keratynowym prostowaniu włosy są wygładzone, lepiej się układają i szybciej schną. Tak naprawdę wystarczyło mi je wysuszyć i gotowe.
  • Gładkie włosy- Moje włosy po keratynowym prostowaniu nie są proste, są po prostu wygładzone, prostsze, ale nie są proste i taki efekt mi się podoba.
  • Włosy się mniej puszą- Dlatego tak bardzo lubię ten zabieg. Nawet kiedy wilgoć wisi w powietrzu moje włosy nie puszą się tak jak to zwykle potrafiły robić.
  • Włosy szybciej schną- To prawda. Po keratynowym prostowaniu włosy schną szybciej niż zwykle.
  • Zabieg można wykonać w domu- W tym przypadku na pewno zaoszczędzicie pieniądze. Ja zawsze wykonywałam zabieg sama i za każdym razem byłam zadowolona.
  • *Mniej zniszczeń- Z jednej strony prostowanie podczas zabiegu niszczy włosy, ale z drugiej zauważyłam,że po ich podcięciu już się tak nie rozdwajają. Może to kwestia tego, że nie potrzebuję ich już tak stylizować jak przed zabiegiem.
A Wy? Jesteście za czy przeciw? :)

13 komentarzy:

  1. Moim zdaniem sukcesywnie powinnyśmy dbać o nasze naturalne włosy i nie starać się na siłę zmieniać ich struktury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki zabieg jest nie dla mnie, lubie pojedyncze fale na włosach i to jak się naturalnie układają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiałam się nad tym zabiegiem, ale w sumie jestem jednak przeciw :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubiłam moje włosy po tym zabiegu. Niestety efekt utrzymywał się tylko ok. 2 tygodni pomimo unikania SLS/SLES, soli, alkoholu i silikonów w kosmetykach. Dlatego zrezygnowałam z encanto bo nie byłam w stanie znosić tak często tego okropnego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  5. masz swoj ulubiony zestaw do keratynowego prostowania, ktory sie najlepiej sprawdził?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam takiego zabiegu robionego na włosach, z chęcią bym spróbowała chociaż raz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obecnie prędzej zdecydowałabym się na trwałą, bo marzą mi się bardziej podkreślone fale. Ze wględu na potencjalny przyklap nie zrobię sobie encanto.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja sama powtarzam ten zabieg raz na jakiś czas na mojej grzywce,którą staram się zapuścić do długości. Jest jakaś wściekła i faluje się wokół głowy zupełnie inaczej niż reszta włosów. Dla mnie ten zabieg jest ważny bardzo, bo gdyby nie on,miałabym duży problem z okiełznaniem grzywy i ciągle musiałabym ją prostować,a tak sobie rośnie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę nad takim prostowaniem już kilka miesięcy i się nie zdecydowałam narazie

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama robiłam faktycznie włosy są strasznie oklapnięte, teraz mam zamiar spróbować nałożyć keratynę tak od połowy długości zobaczymy jaki efekt będzie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. słyszałam o tym ale oczywiście nie próbowałam bo z natury moje włosy są proste:)
    efekt rzeczywiście musi być fajny ale właśnie na włosach kręconych i 'grubych",moja koleżanka miała cieniutkie włosy falowane z lekką objętością ale gdy poddała się temu zabiegowi włosy były lśniące,proste ale bardzo okropnie cienkie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...