piątek, 24 lipca 2015

WŁOSY NA WAKACJACH - WŁOSOWA KOSMETYCZKA NAD MORZEM



Cześć!
Właśnie jestem w trakcie pakowania się do Gdańska i pomyślałam, że opowiem wam trochę o tych włosowych rzeczach,które ze sobą zabieram i które warto ze sobą zabrać na typowe, letnie wakacje.

  • SZAMPON- Normalna sprawa, ale warto zwrócić uwagę na skład. Z jednej strony można wybrać ten słabszy, aby dodatkowo nie ''denerwować'' włosów, a z drugiej mocniejszy po którym będą dłużej świeże. Ja osobiście wolę stosować ten drugi bo moje włosy go po prostu luba, aczkolwiek kiedy jesteśmy nad morzem to przeważnie myjemy włosy codziennie, więc może warto wybrać ten delikatniejszy.
  • ODŻYWKA/MASKA- Myślę, że podczas wypoczynku nikt nie myśli o olejowaniu włosów na noc, czy trzymaniu maski przez 30 minut. Ja latem stawiam na ochronę, dlatego zabieram ze sobą silikonową odżywkę, ktora jednocześnie doprowadzi włosy do ładu i w jakimś stopniu ochroni przed wysoką temperaturą. Ja jeśli chodzi o mocno silikonową odzywkę, która świetnie się spisuje polecam 'Termo'' od Farmony lub odżywki Gliss Kur.
  • SERUM- Rzecz niezbędna. Latem używam go bardzo namiętnie zarówno po myciu włosów jak i na w trakcie dnia, kiedy jestem na plaży. Ja mam serum Agadir Argan Oil, ale z racji że w Polsce ciężko jest je dostać to polecam wam ''argan oil'' z rossmanna, które kosztuje jakieś 8zł.
  • ODŻYWKA W SPRAYU- Coś czym spryskuję włosy podczas plażowania. Ważne, aby również zawierała w składzie silikony i nie miała alkoholu (alcohol/alcohol denat..). Moimi ulubionymi drogeryjnymi i tańszymi odżywkami są odzywki w sprayu Gliss Kur. 
  • RĘCZNIK Z MIKROFIBRY- Kiedy wychodzę z wody wolę wysuszyć wlosy właśnie tym ręcznikiem, bo wchłania on więcej wody niż reszta.
  • KAPELUSZ/CZAPKA- To rzecz niezbędna i już nawet nie chodzi tylko o włosy. Mam nadzieję, że nie muszę o tym wspominać :)
  • SZCZOTKA- Tutaj króluje u mnie TT, która sprawdza się zarówno na mokrych jak i na suchych włosach.
A jakie kosmetyki znajdują się w waszej wakacyjnej kosmetyczce? :)

6 komentarzy:

  1. Bez odżywki w sprayu ani rusz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tylko szampon + odżywka więcej mi się w nie chce używać i nosić:) zresztą moje włosy nie są wymagające

    OdpowiedzUsuń
  3. Szampon i odżywkę na pewno wezmę, no i olejek oraz gumki Invisibobble.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze muszę mieć coś w sprayu :-) No ale szampon i odżywka/maska też musi być, jakiś fajny olejek również mógłby się przydać :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie aż tak bogato nie ma, ale raczej staram się chronić włosy przed słońcem nosząc kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, wszystkie wymienione przez Ciebie rzeczy zamierzam zabrać ze sobą na wyjazd :) No może poza ręcznikiem z mikrofibry, bo takiego nie posiadam, ale specjalnie przeznaczony do włosów podkoszulek powinien dać radę :D Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...