piątek, 17 lipca 2015

Woda, a włosy cz. I - Czy picie wody ma wpływ na stan naszych włosów?



Cześć!
Dziś temat bardziej do dyskusji, a mianowicie porozmawiamy  o tym czy picie wody m wpływ n stan naszych włosów. 
  • Szukałam informacji na ten temat i jak się dowiedziałam, większość źródeł mówi, iż jest to mit. Jednak nie byłabym sobą gdybym nie spróbowała. 

  • Od 3 miesięcy piję około 3l wody dziennie.. Wcześniej był to zaledwie litr.
  • Czy zauważyłam zmianę w stanie włosów? Mówiąc szczerze nie zauważyłam nic. Spodziewałam się czegoś więcej, ale mimo wszystko woda nie zastąpi nam witamin, a to one są potrzebne naszym włosom.
  • Mimo braku efektów zauważyłam jedną bardzo satysfakcjonującą mnie zmianę- dobre samopoczucie ! Odkąd piję więcej wody nie pamiętam czym jest ból głowy.

Pijecie dużo wody? Zauważyłyście jakieś pozytywne aspekty wynikające z picia jej w większych ilościach?

12 komentarzy:

  1. Piję minimalne ilości wody, ponieważ generalnie nie odczuwam pragnienia :P I wiem, że to powoduje bóle głowy niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Staram się pić dużo wody Ale 3l to by było dla mnie za dużo xD.

    OdpowiedzUsuń
  3. Staram się pić dużo wody, ale nie słyszałam nigdy żeby wpływała ona na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi trener i dietetyk kazali te nieszczęsne 1,5 litra wypijać , oczywiście w czasie upałów to więcej , co ja zauważyłam , nie wiem czy to od tego czy zbieg okoliczności , ale wcześniej spałam po 10 godzin , a teraz widze ze 7-8 mi wystarcza i nie potrzebuje nawet budzika , a o tym że głowa nie boli to czytałam w książkach choć na swojej skórze nie mam praktyki bo tak czy inaczej mnie głowa boli bardzo bardzo rzadko , nie wiem nawet czy raz na rok czy jeszcze rzadziej

    OdpowiedzUsuń
  5. wcześniej myślałam że może włosy będą bardziej nawilżone nie bedzie takie siano ale jakoś nie widze róznicy w tej kwestii a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  6. Może włosom nie zrobi to różnicy, ale naszemu ciału z pewnością tak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. odkąd kardiolog nakazal mi wręcz picie minimum 2l wody dziennie to zdecydowanie zauważyłam że skóra jest elastyczniejsza oraz włosy tak koszmarnie nie wypadają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 3 litry to tylko w ekstremalnych warunkach ;) Zwykle wypijam 1,5-2 litry dziennie (włącznie z herbata choć zwykle piję szklankę, góra dwie) no chyba że jest zima to mniej wody a więcej herbat ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja widzę różnicę na skórze, kiedy piję więcej wody jest nawilżona i elastyczna. Kiedy piję mniej jest sucha.

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja wody nieiję za to duż oziołowych herbat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dzięki temu mam o wiele bardziej stabilny tryb życia i faktycznie o wiele lepsze samopoczucie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...