czwartek, 2 lipca 2015

Silikonowy lipiec-plan pielęgnacji włosów


Cześć!
Dopiero wróciłam z Warszawy i mam dla was plan pielęgnacji włosów, który jest iście silikonowy z racji lata.
  • Olejowanie : Standardowo olejki łopianowe : łopianowy na długość, a ten z czerwoną papryką na skórę głowy. 30 minut przed myciem.
  • Mycie: Szampon z konopią, jednak na zmianę z innym ponieważ ten kiepsko domywa oleje.
  • Odżywki : Odżywka z Farmony jest bardzo silikonowa, mam zamiar używać jej na zmianę z odżywką syoss, która również ma silikonowy skład,ale jest równieżbogata w składniki odżywcze, polecam.
  • Ochrona : Po myciu/przed suszeniem spryskuję włosy 3fazową odzywką,połączenie silikonow ze składnikami odzywczymi. Na suche włosy nakładam silikonowe serum a olejem arganowym ''agadir argan oil;''
Latem zawsze funduję włosom silikonową bombę, aby chronić je przed słońcem,morską czy też basenową wodą.A wy lubicie silikony w letniej pielęgnacji?

9 komentarzy:

  1. Ja zawsze koncowki olejuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zwykle używam olejków łopianowych na lato, widzę, że masz naprawdę duże pojęcie jeśli chodzi o włosy:)
    Pozdrawiam:**
    Mój blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten olejek lopianowy mnie bardzo ciekawi:) ja rowniez latem stawiam na silikony!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też już zaczęłam ochronę przed wysuszającym działaniem słońca:D olejek BDFM, odżywka b/s z ziaji (filtry uv) i silikonowe sera na końcówki :D o tak ^.^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa pielęgnacja, też stawiam na silikony latem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zupełnie nic nie znam;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja latem również dodaję silikony do pielęgnacji, mam nadzieję, że uda mi się dzięki temu lepiej zachować kolor włosów i farba tak szybko nie wypłowieje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmmmm, chyba powinnam spróbować takiej kuracji dla moich włosów, chociaż osobiście zmieniłabym odżywkę Syossa na jakąś inną. Kosmetyki tej firmy niestety zwiększają wypadanie włosów u mnie więc wolę nie ryzykować. Może znasz jakieś podobną odżywkę z innej firmy? Byłabym wdzięczna za radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki dokładnie polecasz olejek? Ja ostatnio zainteresowałam się tym tematem i szukam jakiegoś ideału :)
    Iza z moon-child.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...