środa, 8 lipca 2015

Cięcie przed czy po lecie? Włosowa aktualizacja

Cześć!
Mamy już lato, a więc może razem rozwiążemy dylemat wielu z kobiet i zadamy sobie pytanie czy lepiej podcinać włoscy na początku lata czy pod koniec? Przy okazji pokażę wam aktualny stan swoich włosów.


Aktualnie jestem całkiem zadowolona ze stanu swoich włosów choć od jakiegoś czasu nie mogę sobie poradzić z przetłuszczaniem. Latem im się trochę oberwie, wiec przygotowałam dla nich połączenie pielęgnacji z silikonowymi bombami.

Wracając do głównego tematu. Jeśli chodzi o mnie to zawsze podcinam końcówki PO lecie, ponieważ zwykle to ono najbardziej daje im w kość, morska bądź basenowa woda, słońce i inni letni włosowi wrogowie potrafią zniszczyć końcówki, dlatego wrzesień jest dla mnie miesiącem cięcia. Jednak zdarza mi się podciąć włosy zarówno PRZED i PO, a to dlatego, że wszystko zależy od ich stanu.

Dlatego moja odpowiedź na to pytanie brzmi : Każdy powinien podchodzić do tego pod względem indywidualnych potrzeb swoich włosów, aczkolwiek polecam je podciąć również po lecie, a jeśli mają taką potrzebę to również przed. 


A wy? Podcinacie włosy zwykle po/przed, a może zarówno po jak i przed latem? :)

12 komentarzy:

  1. Podcinam wtedy kiedy czuje potrzebę, bez względu na porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Planuję podciąć po lecie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już obcięłam, ale wiem że po lecie też prawdopodobnie będą się tego domagały, chociaż teraz intensywnie chcę zacząć w końcu zapuszczać włosy bo przez rok stoję w tym samym momencie, bo pozbywałam się rozjaśnianych końców, ale jak na złość włosy zaczęły wypadać mi garściami i widocznie się przerzedziły, co nie będzie wyglądało korzystnie na długości. ok morałem mojej wypowiedzi jest potwierdzenie Twojego wpisu :D jeśli włosy potrzebują podcięcia to trzeba to zrobić :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja dziś podciełam :D raczej nigdy nie planuję tego, ale myślałam żeby po wakacjach zetnę i nie wytrzymałam...;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie patrzę na porę roku, podcinam jak widzę, że włosy już tego wymagają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja podcinałam w czerwcu i we wrześniu też mam zamiar :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podcinam jak już muszę, bo ciągle brak czasu, przydałoby się regularniej, lato nie ma nic do rzeczzy

    OdpowiedzUsuń
  8. Podcinam wtedy, kiedy końcówki są zniszczone ;) Obecnie nie odczuwam takiej potrzeby, więc pewnie podetnę je PO lecie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie sobie zaplanowałam podcięcie w październiku u fryzjera. Problem w tym, że jeszcze muszę znaleźć tego dobrego fryzjera. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja osobiście podcinałam miesiąc temu, a następne cięcie po lecie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie zwracam uwagi na porę roku, po prostu jak widzę, że tego potrzebują, to podcinam ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy potrzebuje to podcinam, lata mi to jaka jest pora roku;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...