czwartek, 11 czerwca 2015

WYPADANIE WŁOSÓW - ODBUDOWUJĄCY BALSAM/MASKA ŁOPIANOWA DO WŁOSÓW PRZECIW WYPADANIU


Balsam-maska łopianowy wzmacnia i kontynuuje działanie Szamponu łopianowego. Wnika w strukturę włosa, chroni jego powierzchniowe warstwy przed dalszymi uszkodzeniami tworząc warstwę ochronną. Dodaje włosom blasku i energii. 


Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Urtica Dioica Leaf Extract, Propylene Glycol, Behenamidopropyl Dimethylamine, Arctium Lappa Root Extract, Persea Gratissima Oil, Hydrolyzed Lupine Seed Extract, Hydrolyzed Soy Protein, Panthenol, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Hydrolyzed Keratin, Niacinamide, Medicago Sativa Leaf Extract, Polygonum Multiflorum roqt Extract, Centella Asiatica Leaf Extract, Ligusticum Chuaxiong Root Extract, Serenoa Serrulata Fruit Extract, Glycerin, Trifolium Pratense Flower Extract, Ruscus Aculeatus roqt Extract, Capsicum Annuum Fruit Extract, Equisetum Arvense Leaf Extract, Angelica Acutiloba roqt Extract, Thymus Vulgaris Oil, Rosmarinus Officinalis Leaf Oil, Triceteareth-4 Phosphate, Lactic Acid, Parfum, Sodium Benzoate, Benzoic Acid, Potassium Sorbate, DMDM-Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Linalool.

Cena/Dostępność : około 10zł/200ml Ja swoją kupuję w miejskim sklepiku za jakieś 7zł. W rossmannie widziałam ją za 10zł.
  • Jak stosuję? Maskę nakładam przy każdym myciu na skórę głowy oraz co 2 mycie na długość. Trzymam to na włosach około 20 minut i spłukuję.
  • Jakie efekty zauważyłam na długości włosów? Patrząc na skład spodziewałam się nie tylko efektów wizualnych. I tak też się stało. Po zużyciu 4 opakowań zauważyłam, że moje włosy są w lepszej kondycji. Jeśli zaś chodzi o efekty wizualne to nie ma efektu wow. Włosy są dociążone (trzeba uważać z ilością maski) i bardzo miękkie, ale po pewnym czasie zaczynają się puszyć.
  • Jakie efekty zauważyłam na skórze głowy? Nie zauważyłam, aby maska pogorszyła stan skalpu, nie zaostrzyła łupieżu. Faktycznie wypada mi mniej włosów, ale to również efekt innych kosmetyków jakie stosuję. Jednak wiem, iż ta maska również się do tego przyczyniła. Już niedługo opowiem wam o tym coś więcej.
  • Wydajność : To już moje 4 opakowanie tej maski. Niestety jest kiepsko wydajna. Mi nie wystarcza nawet na miesiąc. Ale mogę jej to wybaczyć, bo cena nie jest wysoka, a działanie jest dosyć dobre.
  • Skład/zapach/konsystencja : Maska pachnie ziołowo, tak naturalnie. Konsystencja jest wodnista przez co maska jest niewydajna. Skład moim zdaniem cieszy oko. Znajdziemy w nim mnóstwo ekstraktów i innych dobroci.
Kuszą mnie inne rzeczy z tej serii, miałyście coś? :)
Jeśli chcecie być na bieżąco to zapraszam na instagram 

9 komentarzy:

  1. nie próbowałam tego zestawu, ale zastanawiałam się nad olejem łopianowym
    Malinowe Ciasteczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie szukam czegoś na wypadanie włosów :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt ;) Nie słyszałam o nim nigdy wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na wypadanie włosów ostatnio najlepiej u mnie działa kuracja Joanna Rzepa. Może kupię tą odżywkę dla dodatkowego podtrzymania efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam w moim Rossku produktów tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz spotykam się z tym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łopianowe produkty mają dla mnie duszący zapach.Stosowałam rosyjskie produkty z łopianem i idzie cieżko! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam serum do skóry głowy z tej serii i szału nie było, nie zauważyłam działania no ale może też przez to, że mniej lub bardziej regularnie je stosowałam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...