poniedziałek, 22 czerwca 2015

Trwałe kosmetyki kolorowe-ulubieńcy


Cześć!
Dziś chciałam wam pokazać ulubieńców z kolorówki. Wszystkie te kosmetyki są różne, ale łączy je jedno : świetna trwałość.

  • Maybelline Illegal Length- Jedna z lepszych maskar do rzęs jakie miałam jeśli chodzi o trwałość. Zwykle mam problem z osypującymi się tuszami, z tym nie mam takiego problemu. Dodatkowo bardzo dobrze wydluża rzęsy. Kupilam go w rossmannie na promocji za 10zł, więc jak na taką cenę- warto spróbować.
  • Maybelline color tattoo- ja mam odcień nr. 40 i używam go głównie do brwi. Utrzymuje się na nich przez cały dzień. Jest równie dobry jeśli chodzi o stosowanie go jako zwykły cień na powieki. Tu równiez utrzymuje się przez cały dzień. Jako baza przedłuża trwałość innych cieni.
  • Max Factor Whipped Creme- Wreszcie odkryłam swój podkład. Jest on w formie musu, wygodnie się rozprowadza, nadaje skórze miękkości. Pachnie migdałami co niektórym może przeszkadzać, ale nie czuć tego po rozsmarowaniu. Nie ciemnieje na twarzy, daje naturalny efekt, ale zakrywa niedoskonałości. Jego największą zaletą jest trwałośc. To mój pierwszy podkład, który utrzymuje sie przez tak długi czas. Jego minusem może być cena. Kosztuje 50zł. To moje drugie opakowanie, ostatnio dorwałam go w rossmannie za 25zł, więc może jeszcze dostaniecie go w tej cenie. Mała uwaga : osoby z cerą skłonną do zapychania powinny uważać, bo ten podkład ma baaardzo silikonowy skład.
  • Kobo 303, peach puff- To moja ulubiona pomadka typu nude. Nie wysusza ust, ma piękny i naturalny odcień, ''zjada się'' równomiernie i bardzo długo się utrzymuje na ustach.
  • Astor Perfect Stay 206/870 Flashy Pink-Uwielbiam pędzelki tych lakierów. Ładny, koralowy odcień trzyma się na moich paznokciach przez 4 dni. Sam w sobie daje efekt żelowych paznokci.
Macie jakieś ulubione kosmetyki kolorowe, które są trwałe? :)

24 komentarze:

  1. Mam collor tattoo on and on bronze i go uwielbiam :) Odcień 40 też mnie interesuje i na pewno niedługo kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kusi ten, ktory Ty masz, bo swojego używam praktyczne tylko do brwi, a chce jakiś który ładnie wygląda na powiekach :)

      Usuń
  2. Na pewno podkład Revlon Colorstay i Pierre Rene Skin Balance - są nie do zdarcia ;) Z cieni, to na pewno Sleek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kusi mnie Revlon, ale ponoć jest mega ciężki :(
      Mam paletkę Sleek i jestem mega zadowolona :)

      Usuń
  3. Pomadka ma bardzo ładny odcień, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  4. O color tattoo tyle się naczytałam, a ciągle jeszcze nie wypróbowałam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam żadnego z Twoich ulubieńców.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo takich kosmetyków jeszcze nie miałam u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakiery z Miss Sporty również długo utrzymują się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kupiłam cień color tattoo i do powiek używałam go dotąd aż dwa razy, a mam go już ponad rok :D do brwi sprawdza się wyśmienicie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też niewiele razy go użyłam do powiek, bo króluje na brwiach :)

      Usuń
  9. ten cień z L'Oreala na prawdę ciekawi mnie pod tym kątem stosowania na brwi, chyba muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam niestety żadnego z tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  11. Mus z max factor jest w rossmannie w cenie na do widzenia za 25 zl :D

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam maybelline color tattoo :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...