poniedziałek, 1 czerwca 2015

Plan pielęgnacji włosów-czerwiec-wypadanie włosów



Cześć!
Miałam pokazać wam dzisiaj swoje włosy, ale mam w zamian plan pielęgnacji :) W maju nie mimo planów, nie olejowalam włosów czego trochę żałuję, ale mam zamiar to nadrobić w czerwcu takim oto planem :

  • Mycie: Własnie używam szamponu przeciw wypadaniu z dobrym składem. Zobaczymy jak się spisze na dłuższą metę.
  • Wcierka : Nadal H&S również z świetnym składem. Nakładam codziennie.
  • Maska : Maska z olejkiem z konopii : Jeszcze nie mam o niej zdania. Póki co mogę wam powiedzieć, że pięknie pachnie ! stosuję ją co 2 mycie.
  • Odzywka :Farmona, balsam termoochronny - Uzywam go, kiedy mam zamiar wyprostować włosy, albo kiedy chcę je dociązyć. Gorąco polecam. Niedługo napiszę o nim coś wiecej.
  • Olejowanie : Przed każdym myciem. Olejki z GP. Do skóry głowy używam tego z papryczka, a na długośc mam zamiar nakładać ten z olejem arganowym.
A jak wasze plany pielęgnacji wlosów na czerwiec? :)

13 komentarzy:

  1. mnie z wypadaniem pomaga szampon z barwy ziołowej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również walczę z nadmiernym wypadaniem włosów :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też bardzo wypadają włosy :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi pomaga szampon Rzepa z Joanny :) teraz kupiłam wcierkę Jantar by je wzmocnić :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ogarnęłam moje wypadanie więc póki co od nadmiernej włosowej pielęgnacji odpoczywam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. od dzisiaj przez najblizszy miesiac mam zamiar stosowac odzywke Jantar :)

    OdpowiedzUsuń
  7. moim planem jest opanowanie wypadania, bo teraz włosy lecą mi na potęgę. w późniejszym planie powalczę o przyrost, bo mam nadzieję ściąć wreszcie te rozjaśniane końce!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. co to za szampon ten capillus? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Maska z olejem z konopi wygląda intrygująco.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja od czerwca również zaczynam intensywną pielęgnację włosów, bo ostatnio bardzo je zaniedbałam i mam niezłe sianko. Jeszcze nie wiem, co dokładnie będę używać, ale na razie zużywam wszystko, co mam w łazience. :) Cóż to za wcierka H&S, Kochana? :) Gdzie można ją dostać? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...