środa, 24 czerwca 2015

OMBRE HAIR W DOMU- EFEKTY


Cześć!
Jak wiecie nie mam zaufania do fryzjerów i nigdy nie farbowałam włosów. Podoba mi się mój naturalny kolor, ale chciałam zmiany i ją mam. Nie poszłam do fryzjera, bo chciałam zafarbować jedynie końcówki, a wiadomo jak to jest z fryzjerami, zdecydowanie zbyt często nie rozumieją ile to 5cm. Nie chciałam jednak zwykłego efektu, bez stopniowania, dlatego stwierdziłam że najlepszą opcją będzie kupno farby z grzebykiem do pasemek. Ten grzebyk to świetna sprawa,dzięki niemu udało mi się rozprowadzić farbę tak jak chciałam i uzyskać pożądany efekt.

Użyłam farby L'oreal do włosów w odcieniach średniego blondu. Kupiłam ją tylko ze względu na dołączoną szczotkę w zestawie.

  1. Rozczesałam włosy
  2. Podzieliłam włosy na cztery partie i zaznaczyłam wsuwkami granice
  3. Przygotowałam farbę zgodnie z instrukcją.
  4. Nałożyłam farbę na dołączony grzebyk 
  5. Zaczęłam nakładanie od dołu, aby tam trafiła największa ilość farby
  6. Resztę rozprowadzałam delikatnie ku górze, aby efekt był stopniowy








Efekt pokazywałam już na swoim instagramie, jeśli chcecie być na bieżąco to zapraszam :)
Jak wam się podoba efekt? :)

32 komentarze:

  1. Jestem ciekawa jak prezentują się z tyłu. Wygląda to całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tyłu zobaczysz już niedługo przy okazji włosowej aktualizacji :)

      Usuń
  2. Ładnie Ci to wyszło :) Ja bym się jednak bała :D
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również kiedys sama rozbiłam ombre 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jaki uzyskałaś efekt :)

      Usuń
  4. Ojeju. Lubiłam Cię w ciemniejszej wersji. :( Ale najważniejsze, że Tobie się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To efekt światła, w rzeczywistości mam tylko ombre na końcówkach,jakieś 5cm :)

      Usuń
  5. Chyba bałabym się sama sobie zrobić ombre :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ombre podoba mi się u kogoś, jeśli jest dobrze zrobione, a Twoje wygląda fajnie, jak na domowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podoba u kogoś, dobrze zrobione, ale sama zdecydowałam się na domowe bo nie chciałam takiego dużego efektu lecz małej zmiany :)

      Usuń
  7. Ja trochę bym się bała, że mi wyjdzie jakaś dziwna plama :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałabym odwagi zrobić sobie tego sama :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt świetny;) sama chyba się skusze na takie zmiany ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. no nie bardzo...końcówki to typowe żółtko. akurat w tym przypadku może trzeba było zaufać fryzjerowi a nie robić sama. no ale jeśli tobie się to podoba, to nic mi do tego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,że to efekt światła. W rzeczywistości wcale nie są żółte. Efekt mnie zadowala, chciałam małej zmiany :) Jeśli chodzi o fryzjerów to niestety w moim mieście na pytanie o ombre każdy zrobił wielkie oczy 'co to jest' więc wolałam zaufać sobie :D

      Usuń
  11. Te końcówki nie wyglądają za dobrze...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...