piątek, 26 czerwca 2015

NOWOŚCI/BRWI W BUTELCE/SLEEK/CLARENA


Cześć!
Dziś mam dla was spontaniczny wpis, który wynika z odwiedzin pana kuriera i moich poczynań zakupowych.  Zerknijcie na kilka maleństw, które umiliły mi dzisiejszy dzień :

  • Clarena, krem wybielający przebarwienia- Jestem bardzo ciekawa tego kremu, bo patrząc na skład jestem pełna nadziei,że jest w stanie coś zrobić. Na pewno dam wam znać jak się spisuje.
  • TT- Miałam pełno podróbek aż wreszcie skusiłam się ponownie na TT.
  • Paletka W7- Paletka w odcieniach nude, którą dostałam od koleżanki,zobaczymy jak się spisze.
  • Brwi w butelce- produkt, którego jestem ciekawa najbardziej. Jeśli chcecie zrobię test  i pokażę wam efekt przed i po.
  • Paletka cieni Sleek au naturel - Miałam i byłam nią zachwycona.
  • Sleek, blush by 3 - zestaw róży. 2 z nich bardzo mi się podobają jednak jeden jest zdecydowanie zbyt czerwony.
Miałyście coś z tych rzeczy ? Ciekawią was brwi w butelce?  :)

14 komentarzy:

  1. Tych brwi w butelce jestem bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne nowości, ciekawią mnie efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na recenzje ;) mam TT jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brwi w butelce :D Czekam na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam Tangle Teezer i używam sporadycznie. Cienie Sleek już mi się przejadły, ale kolory mają urocze.

    OdpowiedzUsuń
  6. brwi w butelce? bardzo ciekawe haha :)i ciekawia mnie jeszcze kolory tego rozu :))
    + tez planuje zakup TT, jak na razie uzywam czzegos "podobnego" i jestem zadowolona :) wiec niech sie troche zuzyje, a nastepny bedzie juz TT^^

    Pozdrawiam, Ania.
    http://pandaoverseas.com/

    PS. Zapraszam na rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brwi w butelce brzmią ciekawie :) Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam Daria :) http://daria-czemerda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...