środa, 17 czerwca 2015

DENKO


Cześć!
Dziś pokażę Wam co udało mi się zużyć w ostatnim czasie. Wiem, że nie jest tego wiele, ale osobiście sama wolę oglądać mniejsze denka :)

  • Playboy, Play it lovely- O ile jestem fanką słodkich zapachów tak ten jest jedynym bez słodkich nut, który mnie urzekł. Nie jestem dobra w opisywaniu nut zapachowych, same musicie go poczuć. Niestety jego nietrwałość nie skusi mnie do kupna kolejnej buteleczki. Ostatnio spodobał mi się zapach YSL-Black Opium, ale jego cena..
  • Rimmel Match Perfection, podkład, odcień 101-Kiedys go uwielbiałam. To już moja 4 buteleczka i..ostatnia. Podkład daje przyjemne, naturalne krycie, ale jego trwałość go przekreśla. Zastąpiłam go innym, który póki co sprawdza się świetnie, już niedługo wam o nim opowiem :)
  • Eveline, mega size- Mój ulubiony tusz do rzęs. Największą jego zaletą jest podkręcanie i wydłużanie.
  • Olej kokosowy- Nie wiem, które to już moje opakowanie. Świetny olej do nakładania na włosy, ciało, rzęsy, a także do demakijażu. Nic dodać nic ująć.
  • Lirene, tonik wybielający- Mój ulubiony tonik do twarzy. Na lato robię sobie z nim przerwę ze względu na kwas w składzie,ale po lecie z pewnością do niego wrócę. Niedługo napiszę wam jego recenzję jeśli chcecie :)
A jak wasze zużycia? :)


12 komentarzy:

  1. Olej kokosowy to u mnie niezbędnik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Olej kokosowy też uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. seria wybielająca mnie kiedyś kusiła, do oleju kokosowego robię właśnie powrót i zobaczymy czy może w końcu zdziała cuda na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie osobiście kusił tylko tonik, bo reszta ma kiepskie składy :)

      Usuń
  4. A ja do olejowania włosów kupilam olejek z Isany, może być do olejowania jak i po myciu do pielęgnacji - polecam. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek z isany? Pierwszy raz o nim słyszę :)

      Usuń
  5. He he, zawsze masz kokoska w denku ;);) Również bardzo go lubię, moje włosy ostatnio też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że nawet sama tego nie zauważyłam :D

      Usuń
  6. Ten dezodorant pachnie świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, ale szkoda że zapach jest taki nietrwały :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...