wtorek, 9 czerwca 2015

CZY METODA SPŁUKIWANIA WŁOSÓW MA WPŁYW NA ICH WYGLĄD? INSTAGRAM


Cześć!
Dziś chciałam się z wami podzielić czymś co jakiś czas temu zauważyłam podczas mycia włosów. Jako, że myje włosy na różne sposoby- raz pod prysznicem, raz z głową pochyloną w dół, zauważyłam, że to w jaki sposób to robię ma wpływ na ich późniejszy wygląd.

Dodam, iż przy obu wersjach używałam tych samych kosmetyków. Wykonywałam ten ''test'' kilka razy i za każdym razem osiągałam takie same rezultaty:



  • Spłukiwanie/mycie włosów z głową w dół: Włosy po takim myciu są bardziej niesforne, spuszone, nie chcą się układać
  • Spłukiwanie/mycie włosów na stojąco/pod prysznicem : Tutaj jest ogromna różnica. Włosy są zdecydowanie bardziej wygładzone i ujarzmione.




Zauważyłyście tą różnicę? :)
Chciałam się pochwalić, że przed chwilą założyłam blogowego instagrama (mam już prywatnego i może za jakiś czas się nim z wami podzielę). Póki co zapraszam na tego blogowego : IMPREVISIVELL

Instagram

26 komentarzy:

  1. a ja spłukuje włosy w dół i nie narzekam mam bardziej puszyste od góry niż jak je myje na wprost

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam na odwrót i też widzę wielką różnicę, z tym że stojąco dodatkowo nigdy nie potrafię domyć bardzo brudnych włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety gdy biorę prysznic, to nie myję włosów, bo schną 3 godziny, a myję się tuż przed snem :P Dlatego odkąd pamiętam włosy myłam z głową w dół nad wanną pod wieczór :P I są splątane ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zależy jak leży:) Ja przyzwyczaiłam włosy do mycia głową w dół i wtedy sa bardziej uniesione u nasady chociaż, na początku się plątały, z czasem jednak polubiły tą metodę. Jak myję normalnie są bardziej klapłe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też to zauważyłam, wiec zawsze jak nałożę maskę po myciu to mam ten problem :/

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja zawsze myłam głową w dół i się dziwiłam czemu się tak puszą...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zawsze myję głową w dół, na odwrót mam oklapłe włosy.

    OdpowiedzUsuń
  8. A u mnie nie widzę żadnej róznicy, może mam za cięzkie włosy...

    OdpowiedzUsuń
  9. Radko kiedy myję włosy z głową w dół :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie jest całkiem na odwrót :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja od zawsze wybieram te drugą opcję bo lubię gładkie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja szczerze powiedziawszy nie zauważyłam różnicy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wolę spłukiwać z głową w dół. Dluzej są wtedy świeże włosy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja wolę spłukiwać głową w dół, bo włosy mają wtedy większą objętość :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wpadłabym na to, że może mieć to jakieś znaczenie;P spróbuję przy następnym myciu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja najczesciej schylam się nad wanna ale jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też zauważam różnicę w wyglądzie włosów po myciu pod prysznicem i głową w dół, jednak ja jestem zwolenniczką tej drugiej pozycji :D Wtedy włosy bardziej odbijają się od nasady.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyznam szczerze, że ja różnicy nie widzę, ale może to zależy także od rodzaju włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie w maleńkiej łazience tylko z wanną byłby problem mycia włosów na stojąco :P więc nie mam wyjścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. myślałam, że lepiej głową w dół :D myliłam się :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Faktycznie, Twoja teoria się sprawdza się również u mnie :D
    Pozdrawiam CapelliSani.

    OdpowiedzUsuń
  23. i oczywiście zaczęłam obserwować na instagramie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Całe życie w błędzie. 😕

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post :) Bardzo mi się spodobał :* <3
    Zapraszam tu -> krwawa-stylowa.blogspot.com <- ciekawe posty na temat fryzur ,kosmetyków i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  26. O, a ja zawsze myję z głową w dół. ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...