piątek, 15 maja 2015

ULUBIEŃCY OSTATNIEGO CZASU


Cześć!
Nie pamiętam kiedy wrzucałam na bloga ulubieńców, chyba po prostu nie miałam nic ciekawego. Jednak ostatnio namiętnie używam kilku produktów, które mogę wam gorąco polecić :

  • Farmona, monoi&thermo- początkowo byłam zniechęcona, bo myślałam, że będzie to balsam ochronny przed suszeniem/prostowaniem. Okazało się, iż jest to balsam do spłukiwania. Skład jest mocno silikonowy. Podoba mi się efekt jaki daje, włosy są już podczas spłukiwania mega gładkie, nigdy nie uzyskałam takiego efektu. Miinusem jest fakt, że bardzo obciąża włosy, jednak ja lubię taki efekt. Jego cena jest niska, kosztuje około 10zł.
  • Rimmel, color rush- Mam śliczną fuksję, która pięknie prezentuje się na ustach. Pomadka/balsam nie wysusza ust, a wręcz przeciwnie. Dodatkowo długo się utrzymuje. 
  • Wibo, Granite Sand, nr.23- śliczny piaskowy nudziak, który całkiem dobrze trzyma się na paznokciach.
  • Tuttu Frutti, masło do ciała ''owoce leśne''- Uwielbiam ten zapach, który jest do zjedzenia ! Masełko ma dobry skład, zmiękcza i wygładza skórę. Jednak najbardziej podoba mi się to, że zapach utrzymuje się bardzo długo na ciele.
  • Nacomi, glinka Ghassoul- Kupiłam ją za 15zł w drogerii Dayli. Jest bardzo wydajna, świetnie oczyszcza i wygładza skórę. Polecam jeśli lubicie się z glinkami :)

A co was zachwyciło w ostatnim czasie? :)


30 komentarzy:

  1. Uwielbiam peelingi Tutti ftutti, mają nieziemskie zapachy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. To masło do ciała faktycznie brzmi smakowicie, muszę je kiedyś wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam markę Nacomi, chętnie więc wypróbuję tą glinkę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie kupiłaś Farmonę?

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomadkę w kredce mam, ale z Astora w identycznym kolorze co Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam żadnego z Twoich ulubieńców, jeszcze... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja miałam tą glinkę w płytkach i oczyszczała moją buzię jak żadna inna do tej pory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham te masełka, ich zapachy uzależniają <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Z włosowych kosmetyków Farmony bardzo lubię serię Bamboo & Oils (podobne opakowania, tylko zielone). Odżywka ochronna w sprayu jest świetna, spryskuję długość przed suszeniem suszarką, końce są dużo dłużej elastyczne, nie puszą się po suszeniu, nie robią się suche w ciągu dnia czy na drugi dzień po myciu. Mogę też polecić maskę z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam tej serii, ale myślę, że się skuszę :)

      Usuń
  10. Masełka boskie są.. tak cięzko oprzeć się zapachowi...:)

    zapraszam do siebie, dopiero zaczynam: www.ciotkaopinia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. O glinkach dużo czytałam, ale jakoś nie jestem przekonana do ich używania, odcień pomadki bardzo ładny i lakier też wydaje się, że ma ładny kolor. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie bylam przekonana dopóki nie spróbowałam :)

      Usuń
  12. też mam ten lakier, ale jeszcze go nie miałam na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię wygładzacze do włosów, więc może i mi by produkt Farmony przydadł do gustu...

    OdpowiedzUsuń
  14. witam, coś się wyjaśniło ze spotkaniem we Wrocławiu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie. Moja skrzynka ''oszalała'' i nie mam nawet do wszystkich kontaktu..

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...