czwartek, 7 maja 2015

PLAN PIELĘGNACJI NA MAJ +CO KUPIŁAM W ROSSMANNIE


Cześć!
Zaczął się maj, a razem z nim promocje w ross :) Dziś opowiem wam trochę o moich włosowych planach na ten miesiąc i pokażę moje skromne rossmannowe zakupy. Zacznijmy od majowych, włosowych planów:

  • WCIERKA : Postanowiłam wrócić do wcierek i postawiłam na H&S, która ma dość dobry skład i świetny aplikator. Za miesiąc będę mogła o niej powiedzieć nieco więcej.
  • SZAMPON : Wracam do tych delikatnych, mam nadzieję że skóra mojej głowy zbytnio na tym nie ucierpi. Dałam kolejną szansę wschodnim sąsiadom.
  • ODŻYWKA: W każdym miesiącu muszę mieć coś silikonowego i w maju będzie to odzywka marki Farmona, termoochronna z bardzo silikonowym składem :)
  • MASKA : Przyda się też coś bardziej odżywczego i tutaj kontynuuję kurację maską łopianową, która ma świetny skład.
  • OLEJOWANIE : Na skórę głowy nakadam olejek GP z czerwoną papryczką, a na długość łopianowy z dodatkiem oleju arganowego.

Czas na chwalenie się ! Jeśli chodzi o -49% to kupiłam tylko 3 rzeczy :


A wy co złowiłyście na -49%? :)

17 komentarzy:

  1. Uwielbiam te oleje, a szminki z tej serii polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na promocjach Rossmanna omijam szerokim łukiem, bo muszę wykończyć ogrom kosmetyków w łazience, ale również mam ten olejek łopianowy z papryką i stosuję go na skalp. Muszę też pomyśleć nad zakupem jakiejś wcierki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam olejek z GP z czerwoną papryczką.. gotowałam go i pękł mi w trakcie. Ale się przestraszyłam..
    Na promocji upolowałam 2 lakiery z Rimmela i top coat z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawi mnie ta wcierka H&S. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie ten kosmetyk z H&S
    Dziś napisałam akurat post z moimi zakupami, także zapraszam;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna pomadka!Zdecydowanie mój kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię te olejki z green pharmacy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. olejek łopianowy przez ostatnie 2 miesiące miał u mnie swoje 5 minut, jest bardzo wydajny i świetnie nabłyszcza włosy ;) a i jeszcze ta cena :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pokaż jak lakier wygląda na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ten lakier z WIBO jest niezniszczalny :D Olejek łopianowy to stały element mojej pielęgnacji włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ciekawie czy spodoba Ci się ta wcierka Haed&Shoulders. Mi nie podeszła zupełnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja ostatnio w rossmanie nakupiłam kilka lakierów i dwie pomadki :)
    Malinowe Ciasteczka

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w całej Rossmannowej promocji kupiłam tylko tusz do rzęs, jakoś nic mi na razie nie potrzeba ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupiłam lakier z tej samej serii ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja skusiłam się na lakier, dwa tusze i krem cc :-) trochę żałuję, że nie kupiłam nic do ust, ale zawsze można nadrobić starty ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...