czwartek, 14 maja 2015

DZIELISZ ŁÓŻKO Z TELEFONEM?

Cześć!
Ostatnio wpadłam na ciekawy filmik dotyczący związków i.. telefonów w związkach. Filmik delikatnie daje do myślenia i uświadamia jak często oddajemy się naszym elektornicznym gadżetom. A może tak zrobić sobie noc bez tego gadżetu i zamiast niego wybrać zabawki erotyczne ? :) Często zapominamy jak ważna jest bliskość, oddalamy się od siebie, zamykamy w świecie komputerów, tv, tabletów i telefonów. Może warto raz na jakiś czas odciąć się od wirtualnego świata? Myślę, że w takich sytuacjach, kiedy mamy więcej czasu powinniśmy odłożyć na bok oddalające nas od siebie zabawki i zastąpić je tymi, które faktycznie mogą nas zbliżyć.





12 komentarzy:

  1. Ja na pewno nie należę do uzależnionych od telefonów. Aktualnie nawet nie wiem gdzie go mam ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem uzależniona od telefonu i mój facet też. Przed spaniem sprawdzanie poczty i w ogóle i po przebudzeniu też. :< Musimy sobie zrobić kiedyś jeden dzień bez telefonu ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha Ha - ja spie z telefonem, ale...nie spie z mężem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też śpię z telefonem - o NIE MAM męża :)

      http://carminlove.pl/

      Usuń
  4. Ten filmik ukazuje prawdę jak bardzo ludzie są przywiązani i uzależnieni od rzeczy, technologii, Internetu i portali społecznościowych. Częściowo do takich należę:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety, ale należe do grupy osób, która dzieli łózko z telefonem. Ale... jest jeden plus. Mój facet nie ma Facebooka,! Ma zwykły telefon, by móc tylko dzwonić i pisać... Także, nie jest źle:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No cóż, taka jest prawda i w przyszłości wydaje mi się, że będzie jeszcze gorzej :(

    OdpowiedzUsuń
  7. ja na szczęście jeszcze nie śpię ;p aczkolwiek nie ruszyłabym się nigdzie bez telefonu ;p
    Malinowe Ciasteczka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam zawsze telefon na nocnym stoliku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh ja bym mogła żyć bez komórki! :) Ciągle dostaję opieprz od narzeczonego, że do mnie dzwoni a ja nie odbieram bo nie wiem gdzie jest mój telefon ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie sprawdza się tryb cichy, między 22 a 6 rano zero wifi i powiadomień ;)
    Ale reklama fajna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...