wtorek, 19 maja 2015

Dwie Twarze Szczotki


Cześć!
Dziś chciałabym wam opowiedzieć o szczotce, która ma dwie ''twarze''. Miałam już wiele tańszych wersji TT, ale z czymś takim jeszcze się nie spotkałam. Jeśli chcecie się dowiedzieć co mam na myśli, przeczytajcie do końca :)

Jeśli chodzi o sprawy techniczne wyglądem przypomina szczotkę DeTangler. Ma wygodną rączkę. Jednak włoski są moim zdaniem zbyt twarde, nie tak elastyczne jak w przypadku TT. Jeśli chodzi o działanie to wszystko zależy od tego czy użyję jej na sucho czy też na mokro.



  • Na sucho- Efekt jaki daje ta szczotka na suchych włosach mi się podoba. Nie ciągnie ich i rozczesuje bez przeszkód. Nie zauważyłam tak dobrego efektu jak w przypadku oryginalnej TT, ale nie jest źle.
  • Na mokro- Tutaj niestety mam wrażenie, że podczas rozczesywania moje włosy są gumowe. Szczotka bardzo ciężko przez nie przechodzi i ciągnie, dlatego kiedy chcę rozczesać je na mokro, używam w tym celu innej szczotki. To dziwne, bo kiedy używałam TT czy innej podróbki wszystko było ok.
Polecam osobom szczotkującym włosy na sucho :) Jednak myślę, że za 13zł nie ma co wybrzydzać i można wypróbować :D Szczotki znajdziecie na pewno online w sklepie Donegal. Nie wiem jak z dostępnością stacjonarnie. 
Miałyście kiedyś szczotkę, która spisała się na sucho, a zawiodła stosowana na mokre włosy?

17 komentarzy:

  1. Faktycznie szczotka nie jest droga. U mnie jak szczotka do włosów się nie sprawdzała to w obu wersjach, mam podróbę tt i jest ok ale wolę używać innych szczotek obecnie - tych zwyklejszych

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zostaję wierna TT :) a gdzieś słyszałam, że szczotką powinno czesać się tylko i wyłącznie suche włosy, do mokrych powinno dobrać się odpowiedni grzebień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy od rodzaju włosów. Np. ponoć kręcone powinno się czesać tylko mokre :)

      Usuń
  3. Też mam tę szczotkę ;) I u mnie działa tak samo: na sucho - super, na mokro już nie :/ Jednak, gdy poczekam aż włosy trochę podeschną (ok. 20-30 minut), to sprawuje się nieźle. Za taką cenę jest ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie mogą być nawet wilgotne, bo sobie z nimi nie radzi :)

      Usuń
  4. Mam ją, ale na mokro nie próbowałam. Idę spłukać odżywkę i sprawdzę:D

    No i udało się. Mam proste włosy, więc na pewno jest mi łatwiej zrobić to szczotką. Trochę ciągnęła, dlatego chyba pozostanę przy czesaniu grzebieniem na mokro. To wg mnie najlepsza metoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie ciągnie i to jest jej minus :)

      Usuń
  5. Ja jednak pozostanę przy TT, uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam ją w Drogerii Natura

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam TT i chyba przy niej zostanę, ale ta za te niewielkie pieniądze też by się w sytuacji awaryjnej przydała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wolałabym już zainwestować w TT.

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam tą szczotkę w mojej lokalnej drogerii, może się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...