piątek, 22 maja 2015

DENKO


Cześć!
Właśnie się pakuję i jadę do Pragi. Mam nadzieję, że to będzie udany weekend :) Z tego powodu mam dla was tylko denko. Nie jest tego wiele, ale są to same dobre produkty.

  • Soraya, żel pod prysznic ''malinowa obsesja''- Jak to pachnie ! To mój ulubiony żel pod prysznic. Malinowy zapach utrzymuje się przez cały dzień na ciele. Polecam.
  • Garnier, Płyn micelarny 3w1- Bardzo dobry micel, używałam go do demakijażu oczu. Nie był jakoś specjalnie wydajny, ale dobrze radził sobie ze zmyciem tuszu, nie podrażniał. To już moje 4 opakowanie.
  • Lirene, tonik wybielający- To moje 3 opakowanie i jestem całkiem zadowolona z jego działania jednak trzeba nauczyć się go stosować, a osoby z wrażliwą skórą powinny uważać.
  • Celia, zmywacz do paznokci- Zdecydowanie najlepszy zmywacz jaki miałam. Radzi sobie z wszystkimi lakierami, nie wysusza paznokci.
  • Evree, olejek do ciała ''slim''- Oczywiście nie wierzyłam w wyszczuplające działanie olejku, ale świetnie nawilżał, zmiękczał i wygładzał skórę. Dodatkowo pięknie pachnie pomarańczą !

A jak wasze denko? :)

21 komentarzy:

  1. Muszę w końcu kupić ten płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Micela uwielbiam! Jest delikatny i skuteczny.
    Olejek evree czeka w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płyn micelarny Garniera też bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kupiłam micela z garniera, mam nadzieję że się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Micelek z Garniera lubię ;) Mam chrapkę na ten malinowy żel .

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam żadnego z przedstawionych produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tych koleżków, jedynie ten żel, ale chyba w innej wersji zapachowej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hm, kusił mnie ten tonik, ale mam w sumie wrażliwą skórę i teraz już sama nie wiem ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Od dawna podobało mi się opakowanie tego żelu pod prysznic, ale jakoś się nie zdecydowałam. Szkoda, że nie sprawdziłam nawet zapachu, bo z tego, co piszesz, urzekłby mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie zakupiłam olejek z Evree i mam nadzieję, że chociaż trochę poprawi stan moich ud :)

    OdpowiedzUsuń
  11. także mogę polecić ten płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. odpowiadasz na jakieś komentarze, czy masz w dupie czytelników

    OdpowiedzUsuń
  13. płyn micelarny z garniera bardzo lubię, tak samo olejek evree:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już widzę, że muszę mieć ten żel :D uwielbiam owocowe zapachy kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie posiadam żadnego z pokazanych produktów, ale skuszę się na żel z Soraya i płyn z Garniera :) Świetne zdjęcie i styl pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. są tu dwa moje ulubione kosmetyki. Olejek Evree i płyn Garniera

    OdpowiedzUsuń
  17. jak stosujesz ten tonik? bo chyba się na niego skusze ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...