sobota, 18 kwietnia 2015

ZAKUPY KOSMETYCZNE I UBRANIOWE / SALE


Cześć!
Dziś pokażę wam co udało mi się kupić na wyprzedażach oraz kilka kosmetyków zamówionych przez internet :)

Zacznijmy od zakupów kosmetycznych, bo chyba jest ich trochę więcej. Kupiłam większość rzeczy ze swojej zakupowej listy, więc jestem całkiem zadowolona. 


  • Elfa Pharm, łopianowa maska do włosów- To już moje drugie opakowanie, ponieważ maska kończy się w ekspresowym czasie, a chcę zobaczyć czy daje efekty ''długotrwałe''.
  • Kallos, suchy szampon- Do tej pory sprawdziły się u mnie tylko szampony batiste, ale tez nie do końca byłam z nich zadowolona. Tego użyłam dopiero raz, więc nie mogę wam nic powiedzieć, ale pierwsze wrażenie było bardzo dobre i działał lepiej niż batiste, ale zobaczymy jak będzie dalej.
  • Farmona, balsam termoochronny do spłukiwania- Myślałam, że będzie to balsam bez spłukiwania i trochę się zawiodłam. Kupiłam go w ciemno, bez patrzenia na skład, którego nigdzie nie było (teraz wiem, że nie ma w sobie nic wartościowego), ale zobaczymy jak będzie z działaniem.
  • Olejek łopianowy z olejek arganowym- Mam zamiar stosować go na długość.
  • Olejek łopianowy z czerwoną papryką- Miałam go kiedyś, byłam zadowolona i mam zamiar używać go do skóry głowy.
Teraz część ubraniowa. Wszystko kupiłam na wyprzedażach. W sklepie Sinsay udało mi się kupić okulary przeciwsłoneczne za 14,99zł i turkusowy naszyjnik za 9,99zł.



Wybrałam się również do H&M przy Wrocławskim rynku (mają tam ciekawe promocje) i upolowałam moje wymarzone, granatowe lordsy w cenie 30zł i marynarską sukienkę za 20zł :)


Ostatnim sklepem, który odwiedziłam jest Only. Przyznam, że nigdy tam nie wchodzę, ale przechodząc zauważyłam sukienkę, która bardzo mi się spodobała i akurat była na promocji za 45zł. Jest z piankowego materiału i świetnie się prezentuje.


A wy coś ostatnio upolowałyście? :)

52 komentarze:

  1. Świetne buty,naszyjnik i okulary;)Nie wiedziałam,że Kallos produkuje też suche szampony,znam tylko te od Batiste.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam olejek GP z czerwona papryczką i lordsy z H&M, ale czarne :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałam czarne, ale nie było mojego rozmiaru :D

      Usuń
  3. Mnie też kusi seria Farmony, ale ta z bambusem-z zielonym motywem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nad nią zastanawiałam, ale po przygodzie z tym balsamem chyba podziękuję :)

      Usuń
  4. sukienka marynarska boska :)ja buszuję po allegro w poszukiwaniu fajnych ciuchów-tam najbardziej lubię,bo nie umiem chodzić po ubraniowych sklepach :D szukam modnej koszulki z napisami (mam upatrzoną),wąskiej seksownej sukienki za kolano,ostatnio kupiłam sandałki na czarnej koturnie,eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wlaśnie, mam w planach również sandałki na koturnie :)

      Usuń
  5. marynarska sukienka podoba mi się, widziałabym ją w swojej szafie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piankowe materiały jakoś mnie nie przekonują, ale sukienka wizualnie cudna. Szkoda, że nie z bawełny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja własnie chciałam coś piankowego, fajnie to wygląda :)

      Usuń
  7. Ogromnie mi się spodobały te lordsy :-) Chyba zajrzę do H&M :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty cudowne, okulary jeszcze lepsze ;D! Maskę łopianową pokochałam od pierwszego użycia, lubię stan włosów jaki po niej otrzymuję :) Z chęcią przetestuję suchy szampon z Kallos'a.
    Pozdrawiam, CapelliSani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam już drugie opakowanie tej maski. Również lubię efekt jaki daje :)

      Usuń
  9. Bardzo lubię olejki z green pharmacy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kusi mnie Elfa Pharm, łopianowa maska do włosów. Planuję kupić ją razem z szamponem. A buty rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa składu tego szamponu, bo też mnie kusi :)

      Usuń
  11. Olejek GP z papryczką też kupiłam i niebawem zacznę go używać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam go już kiedyś i byłam zadowolona :)

      Usuń
  12. Super nowości - ciekawe jak sprawdzi się balsam z Elfa Pharm. Ja miałam serum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje drugie opakowanie. Póki co jest ok. :)

      Usuń
  13. Ta sukienka jest GENIALNA! Oszalałam, muszę taką mieć... :( :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakupy świetne :) Też kupuję te olejki łopianowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie niestety te olejki z GP się nie sprawdziły :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wczoraj byłam w hm w magnolii i był weekendowy rabat -20% na całe zakupy :) Kupiłam biała marynarkę, koszule mgiełkę bez rękawów i zaosczędziłam 47zł :) Widziałam te lordsy, kurczę teraz żałuję że ich ni ewzięłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jeszcze są, więc masz szansę :)

      Usuń
  17. Świetne zakupy :) Chętnie wzięłabym wszystko bez wyjątku :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ja jak wejde do drogerii to nigdy nie wyjdę z pustymi rękoma :p
    Malinowe Ciasteczka

    OdpowiedzUsuń
  19. muszę się kiedyś do only wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Była ostatnio promocja w rosku na ten olejek łopianowy z czerwoną papryką, miałam go już w koszyku ale jednak wyjęłam, bo stwierdziłam, że na razie mi nie potrzebny i kupię go jak zużyje to co mam na stanie, a teraz jednak żałuje że go nie wziełam! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietna koszulka, a te buty przymierzałam i wyglądałam jak debil.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...