poniedziałek, 20 kwietnia 2015

WŁOSOWE GADŻETY- TURBAN Z PODGRZEWACZEM


Cześć!
Dziś kolejny wpis z serii ''włosowe gadżety''. Tym razem będzie to coś czego nie mam, ale chcę mieć i mam nadzieję, że któraś z was to miała i powie czy warto, bo cena jest dosyć wysoka. Mowa o turbanie do włosów z podgrzewaczem. Jest to taka domowa sauna dla włosów.

Jakiś czas temu widziałam ten gadżet na allegro, ale z tego co zauważyłam to już go tam nie ma. Jest dostępny jedynie na zagranicznych stronach co zniechęca mnie do zakupu.

  • Gadżet ma otwierać łuski włosa i sprzyjać wchłanianiu drogocennych składników maski przy pomocy ciepła. Znalazłam filmik, który pokazuje jak to wszystko wygląda :

Kusi mnie ten turban, słyszałam o nim wiele dobrego, ale niestety nie mogę go znaleźć w polskich sklepach. Miałyście? Lubicie? :)

12 komentarzy:

  1. Ja mam taki turban, tak mi się zdaje, że to będzie coś w ten deseń, świetna sprawa :D
    A pochodzi stąd- http://www.hairspa.com.pl/glowna/9-hair-spa-turban-termalny.html polski produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. łap, ja już swój zamówiłam - http://www.hairspa.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny gadżet, planuję go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie przekonują mnie te turbany, jeśli już to wolałabym czepek do suszarki http://shop.sleepinrollers.com/index.php?route=product/product&path=5_25&product_id=485

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam tylko taki zwykły turban:P

    OdpowiedzUsuń
  6. ja myslałam o saunie na włosy, ale taki rutban też bym sobie sprawiła *_*

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam ten turban na jakimś blogu niedawno. Ale nie pamiętam, u kogo to było.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mnie ciekawi. Gdzieś czytałam, że wzmaga przetłuszczanie się skóry głowy, ale i tak mam na niego ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! Przydałby mi się turban - normalnie używam takich foliowych czapeczek jednorazowych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny turban. też bym go chciała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...