środa, 15 kwietnia 2015

WISHLIST - KTOKOLWIEK WIDZIAŁ KTOKOLWIEK WIE


Cześć!
Mamy już połowę kwietnia, a ja jeszcze nie byłam na zakupach ani nic nie zamawiałam. Czas to zmienić. Dziś pokażę wam co mam w swoich zakupowych planach, bo w przyszłym tygodniu wybieram się na zakupy :)

  1. SUKIENKA- Nie mam w planach kupna gazety lecz sukienki podobnej do tej, którą na okładce ma na sobie Miley. Chciałabym taką w kolorze nude z brązowymi kamieniami. Jeśli gdzieś coś takiego widziałyście dajcie koniecznie znać.
  2. MELISKI- Chciałabym takie w odcieniu nude. Niestety stacjonarnie widzę tylko takie z pomarańczowym paskiem z tyłu. Widziałyście je gdzieś we Wrocławiu?
  3. OKULARY- Chciałabym dokładnie taki model. Widziałam je w katalogu avon, ale niestety nie są już dostępne. Widziałyście coś podobnego?
  4. RIHANNA NUDE- Ten zapach chodzi za mną od dłuższego czasu, ale cena jak na zapach od Rihanny jest dosyć wysoka, więc czekam na okazję.
  5. LAKIER- Potrzebuję czegoś mocnego, wyraźnego i chyba zdecyduję się własnie na ten odcień od Sally Hansen.
  6. ODŻYWKA DO WŁOSÓW-Jestem bardzo ciekawa balsamu termoochronnego od marki farmona. Nie widziałam składu, nigdzie go nie ma, ale zamówię w ciemno i zobaczymy jak się sprawdzi.
  7. OLEJEK- Chcę na jakiś czas odstawić olej kokosowy, bo moim włosom się już przejadł. Postanowiłam kupić 2 olejki z GP : łopianowy z olejem arganowym do stosowania na długość oraz łopianowy z czerwoną papryczką do nakładania na skórę głowy. Miałam ten ostatni i pamiętam, że byłam zadowolona.
Widziałyście gdzieś numery 1, 2 i 3? Jeśli widziałyście te rzeczy gdzieś w internecie lub we Wrocławiu to koniecznie dajcie mi znać :)

22 komentarze:

  1. Tego kształtu okulary tylko, ze czarne widziałam w auchanie ostatnio :) ja poszalałam znow ze świecami w tym miesiącu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj nie mam pojęcia gdzie dostać cokolwiek z Twojej listy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na recenzje tych olejków ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jak ja bym chciała móc tak paluszkiem pokazać co bym chciała...;-)
    Aktualnie trochę mam chrapkę na granatowe mokasyny z białą sznurówką.
    Wąskie dresy ze ściągaczami na rower i lekkie wygodne sportowe buty. Mmm..

    OdpowiedzUsuń
  5. Okulary zajedwabiste :) Sama z chęcią sobie poszukam, dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. a nie chcialabys moze dostac tego olejku z czerwona papryczka? posiadam wiekszosc opakowania i jakos nie moge go zuzyc :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie okulary również mi się marzą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te melliski!!! a te perfumy mnie zaciekawiły:) musze gdzieś nje niuchnąć;)

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka, buty i lakier też są na mojej kwietniowej chciejliście ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Butki sa cudowne :) Kupiłam je u mnie w zwykłym butki i są oszałamiające :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też miałam te olejki,ale wkurza mnie ich aplikacja.

    OdpowiedzUsuń
  12. Buciki są urocze! ;)
    Powodzenia w poszukiwaniach!
    Pozdrawiam, CapelliSani.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć :) Moja Mama zakupiła te okulary, ale niestety nie pasują do jej twarzy więc pewnie będą się kurzyć. Jeśli chciałabyś odkupić napisz (mogę ci wysłać real foto i w ogóle:)) e.koc małpa gazeta.pl :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka z okładki - super. Co do butów: koniecznie poszukujesz na obcasie/koturnach, czy mogą być płaskie? Płaskie widziałam w pewnym sklepie internetowym, ale nie wiem czy mogę dodawać tu linki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. W najnowszym katalogu Avon są fioletowe okulary, ale z ozdobami (kwiatkami) na górze i nie wiem czy by ci się takie podobały.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny fason okularów. Też mam na takie ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna lista :) Trzymam kciuki za spełnienie wszystkich chciejstw! Ja z Twojej listy chciałabym balerinkowe melisy, ale mam podobny problem - muszę je koniecznie przymierzyć...
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  18. Gorąco polecam perfumy , ponieważ zapach jest piękny a perfumy wystarczają na bardzo długo <3 zapraszam na naszego bloga :] http://raspberrydizziness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Butki piękne. Powodzenia w szukaniu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam ten olejek, a cosmopolitana chcę przeczytać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...