poniedziałek, 6 kwietnia 2015

PLAN PIELĘGNACJI WŁOSÓW-REGENERACJA+ZAPUSZCZANE


Cześć!
Dawno mnie nie było, ale już do was wracam z nowymi pomysłami. Mam nadzieję, że zostałyście porządnie oblane wodą! :)

W tym miesiącu stawiam na regenerację włosów, bo marcowa stylizacja dała im popalić. Jako, że chcę je również podciąć postanowiłam zacząć stosować przyspieszacze porostu.


MYCIE WŁOSÓW:
  • INSIGHT, Daily Use- Mój ulubiony szampon, który już mi się kończy. Jest mocniejszy, dlatego mam zamiar spróbować stosować go zamiennie z innym, delikatniejszym.
  • Natura Siberica, Szampon- Nie wiem jak mi to wyjdzie, bo od jakiegoś czasu rosyjskie szampony wywołują na mojej skórze głowy okropny łupież, ale dam mu jeszcze jedną szansę.

ODŻYWKI/MASKI/KURACJE
  • Elfa Pharm, Odzywczy balsam łopianowy do wlosów- Ma świetny skład. Nakładam go zawsze na skórę głowy i co 2 mycie na długość. Niedługo powiem wam o nim coś więcej. Ma przyspieszać porost i walczyc w wypadaniem. Patrząc na skład myślę, że może zdziałać coś dobrego.
  • Innouative, maska do włosów- Maska bazująca na parafinie. Uzywam jej co 2 mycie, lub w dniu kiedy planuję jakieś mocniejsze stylizacje, aby chronić włosy.
  • Marion, laminowanie- Raz na jakiś czas moje włosy potrzebują protein, więc mimo iż zabieg mnie jakoś nie zaskoczył, to ze względu na proteiny chcę go używać.
OCHRONA/WCIERKI


  • Agadir argan oil- To już moje drugie opakowanie tego serum. Jest świetne. Nic tak dobrze nie zabezpieczało moich końcówek. Kiedy je stosuje nie musze podcinać włosow. Dzieki temu kosmetykowi moje włosy przetrwały lato :)
  • Oil therapy- 3 fazy, o których wam opowiem więcej już niedługo, póki co nic nie zdradzę.
  • Serum na porost włosów Babuszki- Uwielbiam i mam nadzieję, że będę systematyczna w jego stosowaniu, bo efekty są świetne.
Zapomniałam jeszcze o olejowaniu, ale w tym przypadku nic się nie zmieniło. Nadal króluje olej kokosowy.
A jak wasze włosowe, wiosenne plany? :)

45 komentarzy:

  1. Również uwielbiam serum Babuszki Agafii na porost włosów, bo przyspiesza wzrost niesamowicie. :) Jestem ciekawa tego serum Agadir... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym wypróbować ten balsam z ElfaPharm :)

    OdpowiedzUsuń
  3. te serum agadir idzie dostać stacjonarnie? zaciekawiło mnie ono całkiem bardzo :P
    ja cały czas walczę o przyrost, ale wczoraj znów ścięłam z 4 cm końcówek i tak w kółko dopóki nie wyrównam ich tak że będę zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie. Jedynym dystrybutorem w Polsce jest Rueber import. Dostaniesz je w gabinetach trychologicznych :)

      Usuń
    2. yhym, dzięki za info ;) teraz to nie pozostaje mi nic innego jak odwiedzić gabinet trychologiczny i się o niego dopytać ;)

      Usuń
  4. Trochę tego jest, jak na stoczenie bitwy :) Mimo wcześniejszych niekorzystnych zabiegów, teraz włosy powinny się szybko odświeżyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. na porost włosów woda brzozowa jest dobra :)
    Ja toczę bitwę o ładne włosy po rozjaśnianiu.. nie udanym ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam, używałam i byłam zadowolona, ale serum babuszki również uwielbiam :)

      Usuń
  6. Muszę wypróbować to serum na porost włosów, bo zamierzam zapuszczać włosy i jednocześnie je wzmacniać i odżywiać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To serum na porost włosów mnie zainteresowało :) U mnie dużo olejowania i Jantar jak na razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje jak były suche, tak nadal są :) Wiem, że taka ich natura, ale uparcie staram się je nawilżać i zmiękczać. W tym miesiącu na pewno muszę zająć się wypadaniem włosów, które zawsze towarzyszy mi wiosną.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe jak się sprawdzi u Ciebie serum na porost. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam je już kiedyś i byłam bardzo zadowolona :)

      Usuń
  10. Mam ochotę na ten szampon, który wymieniłaś właśnie szukam coś dla swoich włosów, co nie wywoła łupieżu oraz na serum do włosów z olejem arganowym.


    Ja obserwuję i będzie bardzo mi miło jak Ty mnie też dodasz do obserwowanych
    http://nowoscikosmetyczne.blogspot.com/ tutaj znajdziesz rzetelne recenzje kosmetyczne i informację na temat pielęgnacji i DIY kosmetyczne.
    http://zrobswojkosmetyk.blogspot.com/ tutaj znajdziesz przepisy na proste kosmetyki blog właśnie się rozkręca

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tak zostałam oblana :)
    Nie znam tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. tez chce wlasnie to serum do wlosow miec:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnóstwo produktów, których nie znam. Chyba życia mi nie starczy, żeby wszystkiego wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Oil therapy wygląda bardzo kusząco :) Czekam na recenzje. No i mam nadzieję, że taka pielęgnacja da satysfakcjonujące efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzie można kupić serum Agadir?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tylko u dystrybutora. Rueber import :)

      Usuń
  16. Heeej!;*
    Jestem tu pierwszy raz i mam bardzo pozytywne wrażenia:) Co do moich włosów, mam tendencje to łupieżu, może polecić mi jakiś szampon/odżywkę bo mam z tym trochę problemu:( Teraz już się w sumie to trochę uspokoiło, ale nadal nie jest idealnie:(
    Oprócz tego przetłuszczanie się włosów. Masakra!;/ Ale jakoś sobię z tym radzę:) Latem niestety moje końcówki są mega zniszczone... Słowem: ratuję te moje włosy jak mogę. Dodatkowo są strasznie cienkie i często się elektryzują:( Wbrew moim wszystkim opiniom które napisałam nie są wcale takie złe, ale... :)
    Ogólnie strasznie podoba mi się post, a tej odżywce oil therapy 3 fazy to jestem bardzo ciekawa:)
    Bardzo fajnie pizesz i podoba mi się twój styl prowadzenia bloga:) Zaraz lecę dac ci follow/zaobserwować:)
    Pozdrawiam,
    Mania:*
    Zapraszam na mojego bloga---> KLIK!♥
    Zostawiam ci linka do mojego bloga i mam nadzieję, że wpadniesz:) Jestem ciekawa twojej opinii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Zależy jaką stosujesz pielęgnacje. Napisz na e-mail to z chęcią Ci doradzę :)

      Usuń
  17. Serum babuszki to ideał :) Efekty są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mówisz,że to serum na porost coś robi? Kusi nie i chcę kupić coś na porost właśnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetne. Miałam już chyba 3 opakowania. Ale warto stosować je codziennie, a nie jak zaleca producent co 3 dni :)

      Usuń
  19. Toczę walkę z wypadaniem włosów, chyba będę musiała dać sobie spokój bo to pewnie po odstawieniu hormonów ;) Czas pokaże, jednak na razie stosuję Jantar po każdym myciu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja wracam do do oleju kokosowego i tym razem regularnego stosowania odżywki Jantar :) Myślałam jeszcze o jakimś suplemencie, ale chyba sobie odpuszczę, bo w końcu nie dowiem się co na mnie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki przyrost można zauważyć po tym serum Babuszki ? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...