poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Odżywki do włosów w sprayu-dlaczego warto? Zabezpieczajmy włosy również na długości


Cześć!
Dziś chcę porozmawiać o niedocenianych kosmetykach do włosów jakimi są odżywki w sprayu. Opowiem wam dlaczego warto i co powinny zawierać w składzie. W kolejnym wpisie napiszę co takie odżywki powinny zawierać i polecę wam swoje ulubione :)

  • Wygładzają/zmiękczają- Takie odżywki to dobry sposób na poprawę wyglądu włosów w ciągu dnia. Wystarczy chwila, a włosy są błyszczące i wygładzone.
  • Ułatwiają rozczesywanie- Wystarczy kilka psiknięć i włosy, a włosy od razu lepiej się rozczesują.
  • ZABEZPIECZAJĄ- Zwykle zabezpieczamy silikonowym serum tylko końcówki i zapominamy o reszcie włosów. Warto pamiętać o zabezpieczaniu nie tylko końcówek. Ja zawsze po myciu/przed suszeniem spryskuję całe włosy taką odzywką, a na końcówki nakładam silikonowe serum. Polecam używać zarówno po myciu jak i przed suszeniem włosów.
  • Dobre dla puszących się włosów- Kiedy moje włosy mają zły humor i zaczynają się puszyć sięgam po odżywkę w sprayu i po problemie :)
  • Dodają blasku- oczywiście te z dodatkiem składników, o ktorych opowiem w następnym wpisie :)
  • Wystarczy 5 sekund-Takie odżywki to szybki sposób dla wiecznie zabieganych, które nie mają czasu na robienie maseczek, a chcą aby ich włosy dobrze wyglądały
Specjalnie słowo ''zabezpieczają'' wyróżniłam dużymi literami, ponieważ warto zwrócić uwagę na ten punkt, o którym wiele z nas często zapomina. A przecież włosy na długości też kiedyś będą końcówkami, więc może warto zacząć o nie dbać już teraz ? :)

17 komentarzy:

  1. Ja zawsze używam odzywek Gliss Kur :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam wlasnie "psikadła" - dla córki, dla mnie (mimo ze mam krótkie). Pięknie napisałaś, ze włosy na długości tez kiedyś będą końcówkami. Święta prawda 😃
    Chętnie poczytam o tym, jakie mgiełki stosujesz 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wyobrażam sobie mycia włosów bez odżywek w sprayu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam odżywki w sprayu, to dzięki nim nie wyrywam sobie połowy włosów przy czesaniu. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam odżywki w sprayu, szczególnie te z Gliss Kur :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że Gliss Kur cieszy się popularnością ;) Sama również używam tych odżywek, głównie ze względu na bezbolesne rozczesywanie włosów :)

    Pozdrawiam, http://DIAKILO.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Odżywki w sprayu są dobre, ale bardzo wiele z nich zawiera alkohol i robią mi siano na głowie ;) Ostatnio robię sobie sama mgiełki nawilżające i z nich jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się, bardzo przydatne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety ja mam włosy przetłuszczające się i takie odżywki robią mi straszny przyklep :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię odżywki w sprayu i choć nie stosuję ich regularnie, tak w okresie wiosenno-letnim zawsze mam taką odżywkę pod ręką. Ciekawa jestem Twoich propozycji odżywek w sprayu, czekam na kolejny post. Sama zdecydowałam się już na zakup odżywki rokitnikowej odżywki w sprayu Natura Siberica i mam nadzieję, że będę zadowolona z jej działania.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja bardzo lubię odżywki w sprayu, głównie dlatego, że zazwyczaj nie wymagają spłukiwania - a w moim przypadku, to wielka zaleta, tak więc ostatni punkt, dla mnie nr 1! ;) /A.

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie odżywki w sprayu sprawdzają się najlepiej na suchych włosach - szczególnie Gliss Kur, który nadaje super blask i miękkość. :) Teraz mam w planach jakąs Dove lub Schaumę. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakiś czas temu kupiłam swoją pierwszą psikaną odżywkę (Glis Kur) i to tylko dlatego, że była w promocji i ze zdziwieniem przyznaję, że jest bardzo, bardzo ok :) Podoba mi się, że są tak banalnie łatwe w użyciu. Efekt na włosach też bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiedziałam o tym, że taka odżywka w sprayu jest lepsza od tych pozostałych :o Koniecznie muszę jakąś wypróbować <3

    OdpowiedzUsuń
  15. mądrze napisane :)
    zapraszam do siebie w wolnej chwili: zpamietnikablondynki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. O moje 60 cm włoski dbam przede wszystkim odpowiednim odżywianiem się, stosowałam odżywki w sprayu ,ale od jakiegoś czasu przeszłam tylko na zdrowy styl żywieniowy i częste zestawy ćwiczeniowe (bieganie i brzuszki) :D do tego suplement na wzmocnienie od środka. Efekty są bardzo dobre, na samych odżywkach nie widziałam takiego dobrego i szybkiego efektu, może to zasługa suplementu, bo zmieniłam swój za namową Pani z apteki..xD na bio silice max, ponoć duża ilość skrzypu i pokrzywy dobrze działa na długie włoski ;) Włosy do dzisiaj mam mocne i zdrowe, nie zauważam problemów z rozdwajaniem, co jest akurat bardzooo ważne dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...