czwartek, 23 kwietnia 2015

DENKO



Cześć!
Dziś mam dla was małe denko, jednak myślę że są to produkty, które was zaciekawią. Po zużyciu całych opakowań mogę o nich powiedzieć więcej :)

  • Elfa Pharm, maska łopianowa- Maska ma świetny skład i myślę, że przy dłuższym stosowaniu może zrobić coś dobrego z włosami, dlatego jestem już w trakcie zużywania drugiego opakowania. Jeśli chodzi o efekty wizualne to wszystko zależy od tego jak jej użyjecie. Wstępnie mogę powiedzieć, że jest ok, ale potrzymam was jeszcze w niepewności i napiszę recenzję o zużyciu 2 opakowania. Póki co powiem tylko tyle, że jest bardzo niewydajna.
  • Marion, zabieg laminowania- Pisałam już recenzję na ten temat, więc tam też was odsyłam.
  • L'oreal mythic oil, maska- Jest to jedna z lepszych masek jaką miałam, ale jej cena jest dość wysoka. Znam równie dobre maski z niższej półki cenowej. Ta dobrze wygładza i zmiękcza włosy. Jesli jesteście ciekawe pełnej recenzji, zapraszam was do tego wpisu.
  • Lirene, tonik ''wybielenie''- To już moje 3 opakowanie tego toniku. Po pierwszym nie byłam zadowolona. Teraz nauczyłam się go używać i jestem zadowolona. Jednak jesli macie wrażliwą skórę to warto uważać. Moja koleżanka taką ma i niestety ten tonik zamiast jej pomóc-podrażnił jej skórę.
  • Maybelline, Volume- Nigdy nie miałam tak dobrze podkręcającego tuszu do rzęs ! Gorąco polecam wszystkim z was, które mają problem z podkręceniem swoich firanek. Przy tym tuszu nie potrzebuję już zalotki.


17 komentarzy:

  1. O tym toniku z Lirene słyszałam już dużo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym chciała wypróbowac tego balsamu z Elfa Pharm ze względu na palmę w sładzie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli uda mi się znaleźć dobrą promocję to z przyjemnością wypróbuję maskę L'oreal :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten tusz Maybelline. Moje rzęsy trudno podkręcić, więc i on nie podołał, ale podkreślał je fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. musze kiedys tą maskarę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  6. Zainteresował mnie ta maska z L'oreal, mam nadzieję, że uda mi się ją zakupić

    OdpowiedzUsuń
  7. Maska łopianowa wygląda fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tonik faktycznie jest wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ten tonik z Lirene, ale skończyłam na jednym opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O nie, a ja dzisiaj kupiłam tusz, a właśnie szukałam czegoś podkręcającego. :( No trudno, poczekam na promocję w Rossmannie :(

    OdpowiedzUsuń
  11. sorry, można się gdzieś jeszcze zapisac na spotkanie?

    OdpowiedzUsuń
  12. O jejku kupiłam ten tusz w Anglii jak byłam i jest beznadziejny :/ w ogóle nie podkręca moich rzęs....
    Toniku jak używasz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. też używałam tej maski do włosów

    OdpowiedzUsuń
  14. Serum łopianowe z tej samej firmy co balsam jest również kompletnie niewydajne :P Zużywam drugie opakowanie i przyrost włosów jest ale bardzo niewielki. Planuję wypróbować ten balsam:).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...