czwartek, 30 kwietnia 2015

CO POWINNY ZAWIERAĆ ODŻYWKI W SPRAYU? SKŁADY POD LUPĄ


Cześć!
Tak jak obiecałam dziś mam dla was bardzo krótki wpis dotyczący tego co powinny zawierać odżywki w sprayu, a czego nie + 2 przykładowe, dobre składy.

Co powinny zawierać?
  • silikony/oblepiacze - które chronią włosy
  • olejki
  • ekstrakty i inne składniki odżywcze

Czego unikać w ich składach?
  • alcohol
  • alcohol denat
Gliss Kur Oil Nutritive, Ekspresowa odżywka regeneracyjna do włosów ze skłonnością do rozdwajania:

Skład: Aqua, Cyclomethicone, Phenyl Trimethicone, Argania Spinosa Kernel Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Sclerocarya Birrea Seed Oil, Sesamum Indicum Seed Oil, Panthenol, Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Keratin, Dimethiconol, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Lactic Acid, Polyquaternium-16, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein, Cetrimonium Chloride, Parfum, Sodium Benzoate, Linalool, Limonene, Hexyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Phenoxyethanol, Citronellol, Benzyl Alcohol, Geraniol, CI 15985, CI 47005.

Gliss Kur Ultimate Repair, Ekspresowa odżywka regeneracyjna:
Skład: Aqua, Cyclomethicone, Phenyl Trimethicone, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein, Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Keratin, Panthenol, Dimethiconol, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Lactic Acid, Polyquaternium-16, Parfum, Cetrimonium Chloride, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Sodium Sulfate, Hexyl Cinnamal, Linalool, Limonene, CI 19140, CI 17200


Od razu zaznaczam, iż nie jest to żaden wpis sponsorowany. Po prostu moim zdaniem odżywki w sprayu Gliss Kur są dobre, mają jedne z lepszych składów i są tanie (13zł, a na promocji około 10zł). Znajdziemy tu moje ulubione połączenie silikonów, oblepiaczy i składników odżywczych. Takie odzywki są najlepsze do ochrony włosów na długości czy też przed suszeniem. Jeśli chcecie się dowiedzieć, dlaczego warto stosować takie odżywki to zapraszam was do poprzedniego wpisu.

Jakie odżywki w sprayu (z dobrymi składami) polecacie? :)

10 komentarzy:

  1. Zdecydowanie moją ulubioną odżywką w sprayu jest Gliss Kur Oil Nutritive :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też od dawna używam Gliss Kur Oil Nutritive :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama poszukuje fajnej odżywki w sprayu ale niestety po większości mam strasznie oklapnięte włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja co prawda odżywek w spray'u nie używam, ale dobrze wiedzieć na przyszłość :)
    Malinowe Ciasteczka

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo. Właśnie skończyła się moja odżywka w sprayu z Nivei i na półce już stoi Gliss Kur Ultimate Repair. Teraz wiem, że na pewno ma dobry skład :D

    OdpowiedzUsuń
  6. GlissKur olejowa to jedna z moich ulubionych odżywek w sprayu :) Chociaż teraz używam nowej Ecolab i też daje radę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. odżywki Gliss kur w sprayu to dla mnie dramat, za to marion sprawdza się super ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę nie miałam jeszcze nigdy tych mgiełek, a wszędzie o nich słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja używam octu jabłkowego jako odżywkę w sprayu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ie używałam tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...