czwartek, 19 marca 2015

ZDENKOWANI


Cześć!
Dziś mam dla was trochę szybciej niż zwykle ''denko''. Chciałam pokazać ostatnie zakupy, ale czekam jeszcze na paczkę, więc zobaczycie je pewnie w sobotę :)

  • Lirene, serum Push up- Serum jak serum. Dawało uczucie miękkości i gładkości, jak dla mnie skład nie robi szału, bardziej podoba mi się różowe serum eveline. Krem od lirene pozostawia na skórze ładny, delikatny zapach jednak już do niego nie wrócę.
  • Macadamia oil, spray do włosów- Jest to dobry produkt, trzeba uważać z ilością. Włosy ładnie się błyszczą po tej mgiełce, a zapach dość długo się utrzymuje. Jednak cena jest zbyt wysoka.
  • Planeta Organica, olej monoi- Jeden z lepszych olejków jakie miałam. Moje włosy go pokochały i myślę, że każdy kto lubi olej kokosowy się z nim polubi. Właściwości sa praktycznie takie same, działanie również. Różnią się jedynie zapachem.
  • Sylveco,arnikowe mleczko oczyszczające- To już moje 4 opakowanie, a piąte czeka w kolejce. Ma świetny skład, dobrze sobie radzi z demakijażem, nie podrażnia. Gorąco polecam. Odkąd użyłam pierwszy raz, nie kupiłam już nic innego.
  • Jelid, zmywacz do paznokci z chusteczkach- Początkowo byłam zachwycona, bo zmywały nawet brokatowy lakier, wystarczyła 1 chusteczka. Jednak jeśli natrafimy na naprawdę mocny lakier to 1 nie wystarczy. Mimo to mi się podobały, były wygodne w uzyciu, ciekawa opcja na wyjazdy.
To już wszystko. Jak wasze denko? W sobotę zapraszam na przegląd nowości :)

17 komentarzy:

  1. zainteresowałas mnie tym mleczkiem z Sylveco

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie używam to mleczko z Sylveco i bardzo się z nim polubiłam mimo, że fanką mleczek nie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem tego oleju monoi

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne denko. Kusi mnie to mleczko z Sylveco.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z Lirene mam wersję pomarańczową. Przy ćwiczeniach muszę w końcu zmotywować się do kontynuacji balsamu na pupę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę się tego uzbierało ;) Ja mam ochotę wypróbować teraz coś z sylveco ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubiłam to serum, choć do biustu lepszy efekt dawało z Eveline

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten olejek macadamia i pachnie cudnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. na mojej liście jest to mleczko, na razie używam od nich żel rumiankowy i jestem zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam mleczko z Sylveco, polubiłam je mimo niechęci do mleczek, ale nie przekonało mnie na tyle do siebie bym sięgnęła po nie powtórnie...

    OdpowiedzUsuń
  11. olej monoli bardzo mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam nic z tych produktów :) U mnie marzec dobrze "stoi" zużyciami ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak przyjemnie jest zobaczyć takie denko, w którym nie ma dwudziestu kilku produktów :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam kilka produktów Sylveco, ale tego do demakijażu jeszcze nie widziałam. :) Kupię! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa jestem tego mleczka z Sylveco
    Moje denko będzie w tym miesiącu skromne

    OdpowiedzUsuń
  16. A ciekawa jestem czy serum do biustu choć troszkę poprawiło jego stan? Ujędrniło, uniosło?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...