sobota, 21 marca 2015

ZAKUPY


Cześć!
Dziś chcę wam pokazać część zbrdoni jaką popełniłam, a mianowicie zakupy kosmetyczne :) Zacznijmy od części włosowej, której o dziwo jest najmniej :


  • Marion, zabieg laminowania''diamentowy połysk''- Ma niby mocno wygładzić włosy. Tego kosmetyku jestem najbardziej ciekawa. Dziś robię pierwszą próbę, zobaczymy jak się spisze. Na pewno dam wam znać jak efekty po kilku maskowaniach.
  • Turban do włosów- Jak widziałyście był on na mojej zakupowej liście. Niestety przy pierwszym użytkowaniu oderwała się ''zaczepka'', ale jakoś to naprawię. Przydatny gadżet.
  • Wałki do włosów- Zapytacie po co kręconowłosej wałki do włosów- Otóż raz na jakiś czas moje włosy nie mają humoru i skręt jest nijaki. Zawsze podobały mi się takie grube loki, stąd też rozmiar wałków. Niestety nie mam pojęcia jak ich używać :D
  • Odbudowująca maska łopianowa do włosów- Tego produktu jestem równie ciekawa jak zabiegu laminowania. Ma ciekawy skład i pokładam w nim duże nadzieje.

  • Dr Irena Eris, balsam do ciała- Nie zamawiałam go, był to po prostu dodatek do zakupów.
  • Tutti Frutti, masło do ciała o zapachu owoców leśnych- Zapach bomba! Lubię serie tych maseł, pięknie pachną, a składy są całkiem ok.
  • Lirene, tonik wybielający- Kiedyś miałam i nie byłam zadowolona.Jakiś czas temu do niego wróciłam, ale zaczęłam inaczej stosować, dlatego zamówiłam kolejną buteleczkę tego kosmetyku.
  • Olej marula- Coś co niesamowicie mnie ciekawi. Olej arganowy się u mnie średnio sprawdzał, a marula jest ponoć dobrym zamiennikiem. 
  • Rimmel Match Perfection- To już moje 3 opakowanie. Jestem zadowolona z tego podkładu. Mimo, że nie utrzymuje się przez cały dzień to ma on jak dla mnie idealny odcień, nie ciemnieje i naturalnie zakrywa niedoskonałości.
  • Eveline, mega size- Miałam już kiedyś i byłam bardzo zadowolona. Świetna szczoteczka, podkręca i wydłuża.
  • Eveline, eyeliner- Szukałam dobrego eyelinera w pisaku, ponoć ten jest całkiem ok, zobaczymy jak się sprawdzi.
  • Ingrid, cień do powiek- Dodatek do zakupów, niestety nie mój kolor.
  • Astor perfect stay, lakier do paznokci- To również dodatek do zakupów z którego jestem zadowolona. Piękny kolor i świetny efekt.
  • Szklany pilnik- Miałam już jeden, ale gdzieś mi się zgubił. Szklany pilnik to świetna opcja dla słabych paznokci takich jak moje.
Czego jesteście najbardziej ciekawe? :)

23 komentarze:

  1. Sporo tych nowości.Jestem ciekawa jak spisze się olejek marula :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spore zakupy, wałki i turban rzecz przydatna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiłaś mnie bardzo tą marulą, pierwszy raz słysze o tym olejku...

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie tez zaciekawilas olejem marula :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy, nie miałam chyba żadnego z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szklane pilniki są bardzo delikatne, przez co słabe dla mnie. Będziesz miała co testować. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masła Farmony bardzo lubię! Super nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem tego działania toniku z Lirene.

    OdpowiedzUsuń
  9. oh te masło do ciała musi cudnie pachniec miałam z tej serii olejek do kapieli i peeling

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne kosmetyki ;) ciekawa jestem toniku z Lirene ponieważ walczę z przebarwieniami potrądzikowymi ;/ jak go stosujesz?? nie wiem jak u ciebie będzie się sprawować odbudowująca maska łopianowa do włosów ale miałam z tej serii serum przeciw wypadaniu włosów i niestety powodował u mnie łupież już po drugim zastosowaniu ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. olej marula mnie ciekawi :) Ostatnio chciałam kupić szampon Elfa Farm z tej nowej serii, ale zapomniałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam olej marula :) cudo i tamanu

    OdpowiedzUsuń
  13. Też kupiłam te duże wałki i nie wiem jak ich używać :D :D Super zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zakupy :)) Tutti Frutti masła jeszcze nie miałam, ale sądząc po super peelingach musi obłędnie pachnieć :))

    OdpowiedzUsuń
  15. O. Spore zakupy. Ja sama osobiście używam Eveline-eyelinera i jestem zadowolona używam tak że Rimmel Match Perfection..jeden z moich ulubionych kosmetyków. Jestem ciekawa tego toniku Lirene, chyba spróbuje sama wykorzystać. Może mi pomoże na przebarwienia.

    http://yukiundunicorn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. To masło do ciała ma w składzie parafinę i moją skórę zamiast nawilżać stopniowo co raz bardziej wysuszało :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zakupy :D Tutti Frutti świetnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dr Irena Eris, balsam do ciała wydaje się fajną sprawą, taki mały poręczny :)
    tutti frutti mam próbkę ale zapach liczi i rambutan - przyjemne masełko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. masło do ciała o zapachu owoców leśnych mniami ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...