czwartek, 5 marca 2015

wypadanie włosów- DLACZEGO PO OLEJOWANIU WYPADAJĄ WŁOSY? 3 powody


Cześć!
Jakiś czas temu napisała do mnie Kasia i powiedziała, że po olejowaniu wypadają jej włosy. Postanowiłam odpowiedzieć na to pytanie w dzisiejszym wpisie.

  • Wina oleju- Jeśli źle dobierzecie olej, może on powodować wypadanie włosów. Jest to kwestia indywidualna. Moje np. zamiast rosnąć  po rycynowym -wypadają, a innym ten olej świetnie służy, więc jak wspomniałam to kwestia indywidualna. Pamiętajcie więc, że jeśli zauważycie, że po danym oleju włosy wypadają wam bardziej niż po innym, warto go zamienić.
  • Masaż-Przy olejowaniu skóry głowy często ją masujemy, możliwe że zbyt intensywnie co może być przyczyną wypadania. Masujcie skórę głowy bardzo delikatnie i nie więcej niż 2-3 minuty.
  • Zbyt długi czas trzymania oleju- Zauważyłam, że kiedy nakładam olej na skalp na całą noc, powoduje to u mnie łupież, ale również wypada mi wtedy więcej włosów. Ja więc nakładam olej na długość na całą noc, a na godzine przed myciem na skórę głowy.
A wam wypadają włosy po olejowaniu skalpu ?

13 komentarzy:

  1. Wedlug mnie moze byc jeszcze inna przyczyna. Przeciez codziennie wypada nam ok 100 wlosow. Niektore trzymaja sie juz tylko na "slowo honoru" i wypadaja przy czesaniu lub właśnie przy olejowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi nigdy włosy nie wypadały po olejowaniu. Jeśli nakładam olejek na noc to też nie mam problemu z łupieżem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi tak po lnianym wypadlo starsznie duzo i troche mniej po lopianowym.Tak sam po szmponach jesli plataly wlosy czu odzywkach którew mialy odzywic.Mam włsy suche i tylko nawilzanie im odpowada.Wtedy wypada mniej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na szczęście nic takiego nie zauważyłam i olejowanie zmieniło moje życie:D

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie nie zauważyłam wzmożonego wypadania po oleju a trzymam go całą noc.Ale używam dwóch różnych - jednego do skalpu i tu najchętniej Sesa lub Khadi a innego na długość i tu albo migdałowy,albo rydzowy albo któryś z orzechowych (pistacja,włoski).

    OdpowiedzUsuń
  6. Olej na skalp najlepiej nakładać na ok. 2 godziny, nie dłużej. Tak, jak napisałaś - dłuższe trzymanie oleju na skórze może powodować łupież, swędzenie, czy wypadanie włosów. Zgadzam się też z tym, że źle dobrany olej może być przyczyną wypadania włosów.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie włosy wypadają, jeżeli nałożę olej na nawet lekko przetłuszczony skalp.No i zgadzam sie z tym, że ważny jest dobór oleju - u mnie sprawdzają się olejki na bazie kokosa i olejek łopianowy, natomiast mnóstwo włosów poleciało mi po musztardowym.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na skórę głowy na dłużej nakładam olejki takie jak czosnkowy lub z gorczycy, ale również na max jakieś 2 godzinki. Po nich nie zauważyłam zwiększonego wypadania. Natomiast w ogóle nie służy mi oliwa z oliwek. Moje włosy najwyraźniej nie lubią jej, tak jak Twoje oleju rycynowego. Zazwyczaj również nakładam inny olej na skalp i inny na włosy.

    OdpowiedzUsuń
  9. zgadzam się że tutaj kluczową rolę odgrywa rodzaj olejku

    OdpowiedzUsuń
  10. Olejuję włosy i podczas pierszych "zabiegów" - w tym masaż skalpu, wypadało mi ich okropnie dużo, potem się lekko uspokoiło, ale i tak sporo wypada. Gdzieś czytałam, że tak się dzieje przy słabych włosach. Wypadają te, które w ciągu tygodnia by i tak wypadły. Wg mojej obserwacji to by się zgadzało, bo pomiędzy masażami wypada ich zdecydowanie mniej niż kiedyś. (Rany, chyba z pieć razy użyłam wypada, ale weź to opisz inaczej...)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze mówiąc, to faktycznie wypadają mi olejowaniu włosy, ale tylko podczas spłukiwania oleju. To chyba wynika z faktu, że mam słabe włosy i szarpiąc je podczas wcierana i wmasowywania oleju najzwyczajniej je kruszę lub dodatkowo osłabiam i podczas mycia wypadają/wykruszają się. :) Muszę się przyjrzeć, czy mają cebulki czy nie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam nigdy tego problemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje wlosy uwielbiaja oleje i nigdy przez nie nie wypadaly, ale nigdy tez nie nakladam go na skalp

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...