niedziela, 1 marca 2015

włosowa aktualizacja/ przykry incydent u fryzjera


Cześć !
W dzisiejszym wpisie pokażę wam co z moimi włosami zrobila fryzjerska sauna. Zapraszam na aktualizacje. Wybrałam się na zabieg do miejskiego saloniku z użyciem sauny. Pani nałożyła mi na włosy maske i włączyła saune. Już kilka razy wykonywalam zabieg z użyciem tej maski i byłam zadowolona z efektów, ale teraz? Miałam na włosach jeden wielki puch (zdjęcie dzień po). Okazało się, że jedna z fryzjerek przelała do tego opakowania inną maskę, która bazowała na alkoholu.. Niestety moje włosy to odczuły, więc w lutym biore się za ich regeneracje i stąd moje pytanie. Wiecie gdzie dostanę regenerujący balsam Seboradin w starej wersji składowej bez alkoholu?

39 komentarzy:

  1. Oo matko, współczuję z tym fryzjerem :( taka sytuacja nie powinna mieć miejsca :(

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie przykro... powinnaś pójść z reklamacją, chociaż zwrot pieniędzy nie zrekompensuje zniszczenia..

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba w marcu za pielęgnację :). O, kurcze, to chyba reklamacja była :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie wyglądają jak rozczochrane :/ Fryzjer fryzjerowi nierówny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabrałam się za pielęgnacje i dochodzą do siebie :)

      Usuń
  5. Proponuję poszukać balsamu gdzieś stacjonarnie, bo online mogą być już wszystkie wykupione lub wycofane po prostu. Ten fryzjer powinien sam zaproponować, że odbuduje Ci włosy darmowymi, regularnymi zabiegami. Fryzjer też człowiek, no ale za błędy powinien płacić... :( Przykro mi. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak własnie zrobiłam. Oczywiście właścicielka salonu zaproponowała mi 10 darmowych cięć, zabiegów itd. :)

      Usuń
  6. Jejku - dlatego nie chodzę do fryzjerów. Większość z nich naprawdę nie ma pojęcia o włosach. To bardzo przykre. Seboradiny chyba wszystkie na ten moment mają alkohol w składzie :( A ta wersja z naftą kosmetyczną ma zarówno isopropyl alkohol jak i alkohol denat. Porażka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była tylko wina praktykantki, ale cóż.. No porażka, bo tamte składy były bardzo dobre i działaly..

      Usuń
  7. Pogratulować profesjonalizmu paniom fryzjerkom...

    OdpowiedzUsuń
  8. Współczuję. ;/ Mam nadzieję, że szybko uda Ci się zregenerować włoski. =)

    OdpowiedzUsuń
  9. Współczuję, już ja bym wygarneła takiej fryzjerce

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko ;O dlatego nie ufam fryzjerom ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Współczuję, fryzjerka powinna zaproponować inny zabieg do włosów bądź saunę z odpowiednią maską :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dba mnie włosy wyglądają wciąż ładnie xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Współczuję ale dobrze że to nic gorszego .

    OdpowiedzUsuń
  14. nie wiem czy masz dostęp do Hebe, ale ja właśnie tam widziałam Seboradin bez alko na początku lutego. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masakra... Sama jestem fryzjerką i aż mi się włos na głowie jeży, gdy słyszę o przelewaniu produktów ;/ Niestety w wielu salonach jest to norma...

    OdpowiedzUsuń
  16. Powinnaś zarządać jakiegoś zadośćuczynienia w tym salonie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Też bym walczyła o jakieś odszkodowanie/reklamację/zadośćuczynienie :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cholera ... ja się pytam co z tymi polskimi fryzjerami ? Po co do choinki przelewać maski ?! Później wychodzą problemy które nie miały prawa mieć miejsca! Ona nie miała prawa przelać maski, co jesli okaże się że jesteś uczulona? Co zabierzesz do lekarza, ona bierze za Ciebie odpowiedzialność - a jeśli nie ona to producent! Zgłoś to do sanepidu ! Powiedz co, kto, gdzi i kiedy... może dostanie karę ! Jak tak można ... zniszczyła Ci włosy na których regenerację pracowałaś długo !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tego nie rozumiem. Przecież to oszustwo... Dość często fryzjerzy przelewają tańsze preparaty do opakowań po droższych, by inkasować lepsze pieniążki, no ale błagam, nie kosztem czyichś włosów, nad którymi ktoś pracował dłuższy czas.

      Usuń
    2. Adriana dla mnie to nawet nie oszustwo tylko przestępstwo i szczyt chamstwa ! Jak tak można !!! Wiem coś na ten temat miałam 3 miesiące parktyki w pewnym renomowanym salonie ... wiem co działo się na zapleczu niestety :(

      Usuń
  19. Przykry incydent ale całe szczęście, że nie trzeba było ich ścinać. A środków pielęgnacyjnych i regenerujących jest naprawdę dużo. Jeszcze będziesz się śmiać z tej historii

    OdpowiedzUsuń
  20. Rozumiem Twoje rozżalenie... Szłaś tam z zamiarem odżywienia włosów, a dostałaś całkiem coś innego.

    OdpowiedzUsuń
  21. Żadna masakra, masz zadbane włoski, pożądna dawka nawilżenia i olejowania i będzie dobrze :) A za pomylenie masek powinnaś żądać zwrotów kosztów w "salonie"!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojej, moim zdaniem powinnaś iść porozmawiać do tego salonu, może by oddali Ci pieniądze albo chociaż zaproponowali jakieś zabiegi nawilżające czy coś ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...