sobota, 7 marca 2015

WISHLIST NA MARZEC


Cześć !
Dziś pokaże wam kilka kosmetyków i innych rzeczy, w które chcę się zaopatrzyć jeszcze w marcu.

  • Duża torba- Studiuję zaocznie, mam zjazdy co 2 tygodnie i masę kserówek do noszenia, więc przydałaby mi się taka większa czarna torebka.
  • Gumka ze złotą klamrą- Kucyk z taką gumką świetnie się prezentuje. Długo jej szukałam stacjonarnie, ale ostatnio spotkałam ją w pepco za 3,99zł - z pewnością po nią wrócę.
  • Czarne lordsy- chyba nie ma wygodniejszych butów ! :) Widziałyście je w sieciówkach ?
  • Turban- Chcę sobie kupić turban do włosów z mikrofibry, która świetnie wchłania wodę. Sam w sobie turban umila życie, bo nie musimy się martwic o to, że ciągle spada nam ręcznik.
  • Pędzel do maseczek- Maseczki z saszetek nakłada się palcami jeszcze ok, ale glinki? W tym celu mam zamiar kupić pędzel do maseczek. Miałam kiedyś bardzo fajny z oriflame, który nadawał się równiez do podkładu, ale niestety się złamał.
  • Biovax orchid- widziałam tą maskę w ''Skarbie'' rossmanna wśród nowości i jestem jej bardzo ciekawa.
  • Odżywka do rzęs- Chcę ją mieć, aby stosować raczej jako baze pod tusz niż jako odżywkę.
  • Seboradin, balsam regenerujący- Chciałabym go dostać w starej wersji składowej. A może miałyście ten z nowym składem? Jak się sprawdza?
A wy co macie w zakupowych planach? :)

39 komentarzy:

  1. Dobry pomysł ze stosowaniem odżywki jako bazy na rzęsy. :) Ja planuję kupić jakiś dobry rozświetlacz i ze dwa kosmetyki marki Benefit, bo jeszcze nic od nich nie miałam, a chcę wypróbować. :) Zaraz i ja przygotuję swoją wishlistę, będę miała uporządkowane swoje marzenia i pragnienia, hihi. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Taką gumkę i ja chcę :) Odżywkę do rzęs dostałam właśnie do testowania, dam znać za miesiąc jak efekty :) Na maski z nowej serii Biovax też poluję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak się u Ciebie sprawdzi :)

      Usuń
  3. Ja mam odżywkę do rzęs Eveline, ale tą zieloną :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też stosuję odżywkę do rzęs jako bazę, niektóre tusze bez niej szybko spadają z rzęs, a w czasie dnia nie mam czasu na poprawianie makijażu. Polecam l'biotica na dzień (około 15 zł).

    OdpowiedzUsuń
  5. mam orchid (i wszystkie inne z tej nowej serii:P ) i jest okej, ale nie wygładza ani nie dociąża jakoś szczególnie włosów, są dość lekkie, nawet nadaje nieco objętości więc ogólnie na plus, no i pieknie pachnie :) mam niskoporowate włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, bo ja wolę jednak te bardziej dociążające maski :)

      Usuń
  6. Też chcę dużą torbę ;) a pędzelek do maseczek to nieduży koszt więc na pewno uda Ci się go kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też chcę odżywkę do rzęs ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowości Biovax też mnie ciekawią. Nie wiem jeszcze na którą maskę się zdecyduję ale jakąś kupię na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  9. torba i turban też są na mojej liście!

    OdpowiedzUsuń
  10. odżywki biovax i u mnie zawsze mile widziane

    OdpowiedzUsuń
  11. O właśnie - brakuje mi pędzla do glinek :D Świetny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam stosy kserówek i ja osobiście polecam eleganckie torby na laptopa (np. Sinsay). W przegrodzie na lapka noszę zeszyty i kserówki a poza - portfel, krem do rąk, telefon, etc :) Nigdy bym nie wpadła na używanie pędzla do masek, świetny plan! Odżywek do rzęs też używam jako bazy, polecam miss sporty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie szukałam czegoś takiego, widziałam taką torbe w sklepie bershka :)

      Usuń
  13. U mnie w planach juz tylko swieca zelkowa z yc No i możliwe, ze ta gumka co pokazalas :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam w planach jakąś większą torbę, na razie nie znalazłam takiej żeby mi odpowiadała ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam w planach jakąś większą torbę, na razie nie znalazłam takiej żeby mi odpowiadała ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Co studiujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Resocjalizacje, hiszpański i angielski :)

      Usuń
  17. Też będę polowała na czarne lordsy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzisiaj złapałam fajne za dyszke ! :)

      Usuń
  18. czarne lordsy za dyszkę? ooo gdzie?

    OdpowiedzUsuń
  19. lordsy widziałam ostatnio w h&m ;)
    a jeśli te maski Biovaxa to te same które widziałam w rossmannie to straszne maleństwa :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Torba wygląda bardzo ciekawie, w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...