niedziela, 15 marca 2015

PUDER MYJĄCY- ZALETY MYCIA TWARZY GLINKĄ


Cześć!
Dziś chciałam wam opowiedzieć o moim hicie do mycia twarzy. Już jakiś czas temu słyszałam o myciu twarzy glinką, ale nie próbowałam. Dopiero jak stałam się posiadaczką gotowej mieszanki-spróbowałam i wiem, że mojej twarzy nie umyje już niczym innym.Najpierw o samym kosmetyku. Ja w tym celu używam pudru myjącego MakeMeBio :

''100% naturalny i łagodny puder myjący do twarzy dla skóry wrażliwej. Delikatnie oczyszcza skórę twarzy, pozostawiając ją czystą i świeżą. Produkt zawiera białą glinkę, która jest glinką bardzo miękką, łagodną i nie odtłuszczającą nadmiernie skóry, dlatego jest głównie polecana do pielęgnacji cery delikatnej, wrażliwej, naczynkowej i suchej. Szczególnie polecana jest też do cery szarej i zmęczonej.Kaolin łagodnie oczyszcza i odżywia skórę, a jednocześnie działa odświeżająco. Ściąga pory, rewitalizuje i odżywia nawet najbardziej zmęczoną skórę.''



  • Opakowanie: Początkowo bardzo mi się podobało. Jest to prosty, szklany słoiczek. Jednak upadł mi na ziemię i zepsuła się nakrętka. 
  • Skład: Bardzo krótki, bazujący na glince : Składniki: Biała Glinka, owies, olejek lawendowy, olejek różany.
  • Zapach: Trudno tu mówić o zapachu. Ja tu czuję po prostu glinkę.
  • Wydajność: Wystarczy naprawdę odrobina, aby umyć całą twarz. 
  • Zmywa nawet podkład : Myślałam, że nie poradzi sobie z podkładem, ale daje sobie radę.
  • Uczucie ''po'' : Skóra jest oczyszczona i bardzo gładka. Uczucie mogę porównać do tego po masce z glinki. Daje uczucie świeżości.
  • Coś więcej : Zauważyłam, że moja skóra wygląda lepiej odkąd myję ją glinką. Wyrównał mi się jej koloryt i myślę, że to również zasługa tego kosmetyku, ale o tym w osobnym wpisie, bo udało mi się rozjaśnić przebarwienia i chcę się z wami podzielić tym co stosowałam.
  • Mniej niespodzianek : Ogólnie nie mam problemu z wypryskami. Jedynie na brodzie ( to moja odwieczna zmora). Odkąd myję twarz glinką niespodzianki pojawiają się rzadziej, a jeśli się już pojawiają to szybko znikają, glinka je łagodzi.
  • Nie podrażnia- nie ma mowy o podrażnieniu, pieczeniu itd. 

Miałyście ten kosmetyk? Czym najczęściej myjecie twarz? :)


24 komentarze:

  1. Osobiście od czasu do czasu myje twarz samą białą glinką. Efekt bardzo podobny. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Polecam glinkę oraz ten puder myjący :)

      Usuń
  3. Słyszałam wiele dobrego o tym pudrze do mycia, ja robię coś podobnego dodaję glinkę do żelu do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ochotę na krem z tej firmy, puder jednak wydaje mi się ciut za drogi jak na swój przyjemny ale jednak niezbyt wyszukany skład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam również krem i wstępnie powiem, że jestem zadowolona:)

      Usuń
  5. Chetnie sama na sobie bym takie coś wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze słyszę, a brzmi naprawdę ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tez pierwszy raz slysze, ale z pewnoscia przydaloby mi sie cos takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o proszę o myciu twarzy glinką to ja jeszcze nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam go :) i zrobiłam sobie wersje diy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam o tych kosmetykach, ale jeszcze na żaden się nie zdecydowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna odmiana dla standardowych żeli :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja się tylko glinką maskuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam i bardzo lubię ten kosmetyk. A na co dzień myję twarz delikatnym żelem do mycia twarzy. Naturalnym oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słoiczek może się stłuc;) No bo ja nie widziałam słoiczka, który się bije:) :) :) Poza tym bardzo zaciekawiłaś mnie tą glinką do mycia twarzy. Chyba się na nią skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam białą glinkę ale jeszcze nie próbowałam myć nią twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny naturalny kosmetyk! Używam i jestem bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam produktu, wiec nie wypowiem się na jego temat. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Opakowanie przepiękne! Chyba też powinnam spróbować mycia twarzy glinką, wszyscy to zachwalają :). Jak na razie używam albo mydła alepp albo żelu ziaja liście manuka. Mycie glinką wydaje się być bardzo przyjazne dla skóry :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie, dopiero zaczynam, będzie mi miło :)
    www.aleksandrarw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie wygląda, chyba sama się też skuszę na coś takiego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...