poniedziałek, 9 marca 2015

PLAN PIELĘGNACJI WŁOSÓW- AKCJA REGENERACJA !



Cześć!
Jakiś czas temu wspomniałam wam o przykrym incydencie u fryzjera. Z tego powodu postanowiłam w marcu jeszcze bardziej zatroszczyć się o włosy i przywrócić je do stanu przed wizytą u fryzjera. Z tego powodu wybrałam kosmetyki, które naprawdę pomagają włosom i mam zamiar systematycznie je stosować.

W tym miesiącu stawiam na konkretne kosmetyki i minimalizm :

  • Olejowanie : W celu regeneracji włosów najlepiej się u mnie sprawdzał olej kokosowy naturvit, więc to on będzie królował w tym miesiącu na długości włosów przed każdym myciem. Zrezygnowałam z olejowania skalpu, ponieważ moja skóra głowy na olejowanie od jakiegoś czasu reaguje wypadaniem włosów.
  • Mycie włosów : Moja skóra głowy ostatnio nie lubi się z mega delikatnymi szamponami, więc stawiam na coś mocniejszego, szampon insight daily use.
  • Odżywka : Stawiam na coś co kiedyś bardzo pomogło moim włosom, dorwałam starą wersję składową balsamu regenerującego seboradin. Mam nadzieję, że i tym razem mnie nie zawiedzie.
  • Zabezpieczanie : Standardowo silikonowe serum be alkoholu. Aktualnie używam emme diciotto.
  • Dodatkowo : Oil Therapy Anti Aging : Jest to nowość, ktora świetnie wygląda, zobaczymy jak z działaniem. Zapowiada się bardzo ciekawie.
A wy macie jakieś ulubione kosmetyki przywracające włosom dobry stan? :)

24 komentarze:

  1. U mnie najlepiej sprawdza się olej kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Także lubię olej kokosowy. Kiedyś moje włosy były w bardzo złym stanie. Najbardziej pomogły mi produkty z Seboradinu i rosyjskie kosmetyki od Babci Agafii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim włosom pomógł olej kokosowy i regenerujacy balsam seboradin :)

      Usuń
  3. Praktycznie nic nie znam z tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ostatnio często suszyłam włosy, więc teraz też przykładam się do pielęgnacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety suszę je po każdym myciu..

      Usuń
  5. U mnie olej kokosowy świetnie sprawdza się do ciała, a włosy go nie lubią niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje go lubią, ale ostatnio chyba im się przejadł :)

      Usuń
  6. Ja ostatnio staram się olejować końcówki przed myciem lub na noc. Do tego Jantar i maski do włosów zamiast odżywek, dzięki temu moje włosy są bardziej miękkie i lekkie.

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę że stawiasz na olejowanie, konkretne odżywcze, ja muszę znowu poszukać nowy olej bo kokos niestety już mi nie podchodzi

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie olej kokosowy jest gwarancją dobrze wyglądających włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam żadnych produktów oprócz oleju kokosowego. Możesz powiedziec gdzie go zamowilas online? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam olej kokosowy firmy Nacomi :) Mam zamisr kupić palmowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zawsze nakładam wszystko co mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Akcja regeneracja to tylko w Salonie Piękne Ciało. Miałam tragicznie suche, rozdwajające się włosy... ale w końcu przybrały oczekiwany wygląd. Także dziękuje Paniom z salonu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Olej kokosowy sama także polecam wszystkim, ma bardzo skuteczne działanie na cerę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...