wtorek, 3 marca 2015

Olejowanie ciała i włosów / OLEJEK DO CIAŁA I DO WŁOSÓW?


Cześć !
Dziś chcę wam opowiedzieć o olejku do ciała, który sprawdził się u mnie również jako olejek do włosów. Mowa o olejku antycellulitowym Evree.

Nie chcę zbędnie mówić o obietnicach producenta, ale olej ma po prostu nawilżać naszą skórę i działać antycellulitowo. Zobaczmy jak się sprawdził :

  • Sprawy techniczne : Olejek ma świetne opakowanie, z którego nic nie ucieka i nic sie nie rozlewa. Jeśli chodzi o wydajność to moim zdaniem jest po prostu średnia.
  • Zapach :Pachnie pięknie pomarańczą i nie jest to jakiś sztuczny zapach. Podoba mi się.
  • Skład : Jak na drogeryjny olejek skład jest ok (zerknijcie poniżej). 
DZIAŁANIE :
  • Ciało : Warto wspomnieć iż olejek dość szybko się wchłania. Ja po kąpieli nakładam go, nałoże jeszcze tonik i krem do twarzy i spokojnie mogę zakładać ubranie. Skóra bardzo ładnie pachnie pomarańczą. Olej pozostawia na niej przyjemną warstwę. Skóra jest bardzo miękka w dotyku i gładka. Nie zauważyłam, aby ten olej wpłynął jakoś na zmniejszenie celulitu, ale nawet tego nie oczekiwałam.
  • Włosy- Wiem, że to antycellulitowy olej o ciała, ale nie obawiam się, że ''odchudzi'' mi włosy :) Użyłam go, bo zabrakło mi mojego ulubieńca, kokosowego. Sprawdził się bardzo dobrze, daje podobny efekt do olejków alterra.

Miałyście ? Lubicie uniwersalne olejki? A może macie inną wersję ?

14 komentarzy:

  1. No ja jeszcze czekam na niego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie olejki, zwłaszcza do włosów

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam o nim dużo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do ciała go uwielbiam ale do włosów jeszcze nie próbowałam. Jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię olejków do ciała. :( A na cellulitis używam zawsze Ziaję, Eveline lub Bielendę. Wszystko na mnie dobrze działa, pókim młoda. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. widziałam go już na innych blogach, ale nie razie się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam, na razie jestem wierna Olejkowi z Hipp.

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie się sprawdził do ciała, al.e na włosy chyba bym nie ryzykowała ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Uniwersalne lubię ;) fajnie, że działa na większym 'polu' ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bym dała go na stópki o :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Też zastosowałam go ostatnio do włosów i sprawdził się bardzo dobrze ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...