wtorek, 24 marca 2015

LAMINOWANIE WŁOSÓW - Marion zabieg laminowania, diamentowy połysk włosów


Cześć!
Ostatnio pokazałam wam swoje marcowe zakupy, w których znalazł się zestaw do laminowania włosów Marion. Użyłam go już 3 razy na swoich włosach i 2 na włosach siostry i chciałam wam pokazać efekty jakie daje takie laminowanie i może porównać je z domowym laminowaniem.

Skład: Aqua, Ceratyl Alcohol, Ceteareth-20, Polyquaternium-70, Isopropyl Myristate, Gelatin, Glycerin, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Dipropylene Glycol, Certimonium Chloride, Guar Hydroxypropyltrumonium Chloride, Hydrolyzed Wheat Protein/ PVP Crosspolymer, Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Silk, PEG-20 Castrol Oil, PEG-60 Hydrogenated Castrol Oil, Alcohol Denat, Zea Mays Oil, Calcium Pantothenate, Amodimethicone, Trimethylsilylamodimethicone, C11-15 Pareth-5, C11-15 Pareth 9, Parfum, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazoilinonoe, Methylisothiarolinone, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Isothiazolinone, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Triethanolamine, Citric Acid.


Skład jest bardzo długi, ale na 5 miejscu faktycznie znajduje się żelatyna ''odpowiedzialna'' za laminowanie. Zapach jest dziwny, nie potrafię go określić.Konsystencja trochę wodnista. W zestawie znajduje się również czepek. Ja kupiłam pełen produkt za 8zł, więc opłaca się bardziej niż małe saszetki. Używałam tego produktu na prostych włosach mojej siostry i na swoich, kręconych.

Co ma robić ten produkt? ''efekt jedwabiście lśniących i prostych włosów, wzmocnienie, regeneracja'' bla, bla, bla.. ma też niwelować puszenie włosów.
  • Efekt na prostych włosach mojej siostry- Była całkiem zadowolona, włosy były wygładzone,ale taki efekt otrzymuje po każdej masce. 
  • Efekt na moich, kręconych włosach- Jak dla mnie efekt jest średni. Jeśli robiłam zabieg wieczorem, rankiem włosy były okropne. Jeśli robiłam to rano, było lepiej. Włosy faktycznie były gładsze,prostsze, ale trochę dziwnie to wygląda, bo są prostsze tylko miejscowo.  Plusem jest to,że zestaw bardzo nabłyszcza włosy. Jednak nie skusze się po niego ponownie, bo taki efekt mogę uzyskać po co 2 masce.

Miałyście ten zestaw? :)

30 komentarzy:

  1. Nie miałam i raczej po niego nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepadam za kosmetykami Marion :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam zabieg laminowania Marion w saszetce, ale to chyba było coś innego? Może jakaś inna wersja? Ja byłam całkiem zadowolona, ale potraktowałam to jako gadżet, którego można użyć przed uroczystością, żeby włosy były ładnie wygładzone i błyszczały. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są 2 wersje, więc może miałaś tą drugą :)

      Usuń
  4. Nie miałam i nie znam, i jakoś specjalnie mnie nie interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam zestawu, ale domowy zabieg laminowania u mnie się nie sprawdził..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też średnio, ale chyba lepiej niż ten :)

      Usuń
  6. Ja miałam wersję niebieską w saszetce i z tego co pamiętam to moje włosy były zadowolone.

    OdpowiedzUsuń
  7. jednak kręcone włosy gorzej jest wygładzić, ja mam za to za słaby skręt i dążę do jego podkreślenia

    OdpowiedzUsuń
  8. ja kiedyś takie laminowanie robiłam sposobem domowym z żelatyną :) wyszło całkiem fajnie.
    Zapraszam na mojego Bloga!

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam wersję w saszetce i raz na jakiś czas lubię powracać do laminowania Marion,ale cudów większych po tym zabiegu nie zauważam.

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie ten zabieg też się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej. Bardzo licze na Twoja pomoc. Używałam już mnóstwo oleji z każdej grupy na noc i też na 2 godzinki. Zawsze mam puch na glowie. Czy może być tak że oleje mi nie pasują. Proszę pomóż. Tyle dbam a mam tylko siano. ://

    OdpowiedzUsuń
  12. Prosze pomoz mi. Uzywalam juz bardzo duzo oleji z kazdej grupy od kokosa po oliwe z oliwek. Po kazdym mam tylko puch na glowie. Nie wiem juz co mam rb tyle dbam o wlosy a procz siana nic nie widze. Moze byc tak ze oleje nie sluza?

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam wersję w saszetce i jeszcze jej nie użyłam:) Ale czytałam na kilku blogach że nie bardzo się sprawdza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz choć trochę zadowolona :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...