piątek, 13 lutego 2015

WALENTYNKOWE INSPIRACJE/STROJE I PREZENTY


Cześć!
Wiem, że na temat walentynek jest już chyba zbyt późno, bo są już jutro, ale może akurat ktoś nie ma jeszcze pomysłu i wzajemnie sobie pomożemy. Ja sama jakoś nie obnoszę się z tym dniem, dzień jak co dzień, ale jednak jest w nim to coś, że chce się go spędzić jakoś inaczej :)



STYLIZACJA- Myślę, że każda kobieta myśli o tym w co się ubrać. Walentynki kojarzą mi się z kolorem czerwonym i to właśnie on będzie dominował. Lubię go łączyć z czarnym i postanowiłam założyć rozkloszowaną, czerwoną spódniczkę, koronkowe czarne body, czarne rajstopy i czarne botki. 

MAKIJAŻ-On będzie po prostu dopełnieniem stylizacji. To będzie coś w stylu pin up. Czarne kreski i czerwone usta.

PREZENTY/SPĘDZANIE CZASU:

  • TRADYCYJNY ALBUM -Ja nie lubię się bawić w rzeczy typu poduszki w kształcie serca itd. Zrobiłam więc album, ale jest on po prostu inny. Tradycyjny, do wklejania zdjęć. Do tego na każdej stronie dopisałam czarnym piórem miłe wspomnienie. Uwierzcie, pięknie to wygląda.
  • NIEŚMIERTELNIK- Jeśli lubicie tego typu biżuterie warto połączyć ją z grawerem. Piękna pamiątka.
  • KOLACJA- Przyznam, że dla mnie taka kolacja przy świecach, winie jest o wiele lepsza niż prezent. Oczywiście jest też świetnym dodatkiem do prezentu :)
  • KINO- Romantyczna komedia we dwoje? Czemu nie ! Teraz wszędzie widzę reklamy ''50 twarzy Greya'' i chyba własnie przez te reklamy chęć pójścia na ten film mi się przejadła, bo one są po prostu wszędzie. Jednak zaczęłam czytać książkę i powiem wam, że chęci wracają.
  • PODARUJ MU SIEBIE-Wersja dla odważnych? Ostatnio rozmawiałam z przyjacielem odnośnie walentynek. Powiedział mi, że faceta nie cieszą tak prezenty jak to co może zrobić jego kobieta. Mowa o kolacji, wspólnie spędzonym czasie i zmysłowym tańcu :)


Teraz wymyślając co można podarować ukochanemu doszłam do wniosku, że to własnie oni mają większe pole do popisu i oprócz tych 5 rzeczy mam totalną pustkę w głowie :)

Podzielcie się swoimi pomysłami :)

15 komentarzy:

  1. Mój facet zawsze przy jakiejś okazji, święcie powtarza mi że jego najwspanialszym prezentem będe ja owinięta we wstążkę :D nic mu wiecej nie trzeba :) Album tworzymy sami na bieżąco wiec to super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czerwienią górą, mojemu nie trzeba nic, tylko mam być, cała ja hehe:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wymyśliłam tydzień dla dwojga. Nic nie kosztuje, spędzamy ze sobą czas i odkrywamy siebie na nowo - wykonujemy sobie nawzajem masaż, przygotowujemy kolację przy świecach, oglądamy filmy, gramy w gry, śmiejemy się i żartujemy. Dla mnie takie spędzienie czasu jest o wiele lepsze od kolacji w drogiej restauracji. :) Czuję się bardziej kochana i docieniana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł, pozwolę go sobie wykorzystać w przyszłym roku :)

      Usuń
  4. My mamy pół dnia dla siebie - bez prezentów. Przygotowałam małą restaurację, w której może zamówić u mnie danie, ale musi płacić odpowiednio walentynkową walutą... :) Poza tym mamy przygotowane dla siebie nawzajem różne zadania. :D Zobaczymy, jak nam to wyjdzie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo bardzo pomysłowe z tą restauracją i zadaniami :)

      Usuń
  5. w sam raz

    pasuje do mojego stylu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...