poniedziałek, 9 lutego 2015

plan pielęgnacji włosów


Cześć !
Dziś po dośc długiej nieobecności mam dla was bardzo prosty, ochronny plan pielęgnacji na luty. W tym miesiącu stawiam na ochronę i dbanie o skórę głowy.

  • Serum ochronne-To już moja druga buteleczka serum Agadir argan oil. Świetne do ochrony końcówek.
  • Tonik do skóry głowy- nie wiedziałam, że ta firma ma toniki do skóry głowy o tak dobrym składzie, polecam !
  • Maska-L'oreal Mythic oil- nadal stosuję pielęgnację ochronną, dlatego ta maska będzie do tego odpowiednia.
  • Szampon-Nadal używam mocniejszych szamponów, bo te delikatne powodują u mnie łupież.
A jak wasza pielęgnacja? :)

30 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy plan. Ten tonik też stanowi dla mnie zaskoczenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. O toniku z Head&Shoulders nie miałam pojęcia. Muszę wypróbować! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niczego z tych rzeczy nie miałam :) Ten tonik fajny :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. to serum do końcówek włosów zaciekawiło mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę musiała się rozejrzeć za tym serum do końcówek.Ja w lutym stawiam na wykończanie rozpoczętych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem czy je tak łatwo kupisz :(
      Ja też ! :D

      Usuń
  6. jestem ciekawa tego serum na końcówki. nawet o nim nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zupełnie odwrotnie, cuduję ostatnio z domowymi maskami i polepszam gotowce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam kompletnie czasu ostatnio :(

      Usuń
  8. Nie znam tego serum ochronnego, póki co odkładam na serum Kerastase, ale jak je wykończę, kupię chyba polecane przez Ciebie, bo masz tak piękne włosy, że ono naprawdę musi być genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma zbliżona cenę do keraste, więc polecam pomyśleć :)

      Usuń
  9. szampon mnie ciekawi, gdzie taki można dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedynie online w ''new styler'' (hurtownia fryzjerska), chyba że mieszkasz we Wrocławiu to tam mają sklep stacjonarny :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa jak się sprawdzi :)

      Usuń
  11. Pierwszy raz widzę ten tonik, również czekam na jego recenzję :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. tonik? o kurcze, czekam na recenzję. nigdy go nie widziałam, ładna buteleczka.

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie szampon love2mix, maska planeta organica, olej śliwkowy i bioelixire :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaciekawiłaś mnie olejem śliwkowym :)

      Usuń
  14. Nie miałam żadnego z tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...