sobota, 10 stycznia 2015

WŁOSOWE POSTANOWIENIA NOWOROCZNE


Cześć !
Na wielu blogach pojawiły się postanowienia noworoczne. Ja jeszcze nie mam typowych planów osobistych, ale wiem już co chcę zmienić w pielęgnacji włosów. Jeśli jesteście ciekawe to serdecznie zapraszam do zapoznania się z moimi włosowymi planami na rok 2015.
  • Łupież/szampon- Wspominałam wam ostatnio, że po myciu włosów delikatnymi (szczególnie rosyjskimi) szamponami mam mega łupież. Nie wiem co się stało, bo kiedyś moja skóra głowy je lubiła.Chciałabym w tym roku znaleźć delikatny szampon, który nie wywoła łupieżu. Jeśli chodzi o zlikwidowanie łupieżu to wystarczy, że umyję włosy mocniejszym szamponem.
  • Wcierki- wiecie, że w 2014 praktycznie nie stosowałam wcierek do skóry głowy? Mam zamiar to zmienić i stosować je codziennie. Nawet nie przez cały rok, ale chociaż, przez 3 miesiące.
  • Wypadanie włosów- to główny punkt mojego noworocznego planu. Po keratynowym prostowaniu zestawem AP włosy strasznie wypadają (takiego efektu nie zauważyłam po AK). Chciałabym zrobić coś w stronę tego, aby przestały wypadać.
  • Dieta-to też w pewnym sescie włosowy plan.Dieta ogromnie wpływa na stan naszych włosówi skóry. Chciałabym,aby nie była to suplementacja, lecz zdrowsze odżywianie, dieta pełna witamin.
  • Podcinanie końcówek-w 2014r. cztery razy podcinałam włosy i wyszło im to na dobre. Teraz końcówki praktycznie się nie rozdwajają. W 2015 postaram się je podcinać co 3-4 miesiące.
  • Keratynowe prostowanie- już nigdy nie zrobię tego zabiegu zestawem AP. Chciałabym wrócić do zestawu Alpha Keratyna,bo składy są naprawdę dobre, ale niestety ten zestaw nie jest już chyba dostępny :(
  • Kosmetyki-chciałabym zużyć wszystko co mam i mieć tylko 1 szampon, 2 odżywki, 2 maski, olej, wcierkę i silikonowe serum.
  • Suszenie-postaram się suszyć włosy co 2 mycie. Teraz robię to po każdym myciu.
  • Prostowanie-postaram sięograniczyć ten zabieg do 1x w miesiącu.Teraz też nie robię tego często (max 2x na miesiąc),ale im mniej tym lepiej.
A jak wasze włosowe plany na ten rok? Kiedy to czytacie, ja zapewne już oglądam sklepowe wystawy ''SALE''. Mam nadzieję, że uda mi się coś złowić w dobrej cenie :)

28 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za dotrzymanie postanowień i udane buszowanie po wyprzedażach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na 2015 Zapuszczanie nadal trwa , walka z łupieżem i u mnie ale nie chce wracać do mocnych szamponów z sls bo strasznie mi włosy wysuszały, jednak rozważam tą opcję i np. stosowanie samego szamponu tylko na skórę głowy a mycie włosów jakimś łagodnym bez sls

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim włosom zaś się podoba takie mocniejsze mycie :)

      Usuń
  3. Akurat ja nie mam postanowień typowo noworocznych, poza obecną kuracją drożdżami i siemię lnianym. Aczkolwiek patrząc na Twoje postanowienia niektóre sama bym wprowadziła np. wcierki, czy zmniejszenie ilości kosmetyków, bo mam ich naprawdę za dużo !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcierki! Stosowałam w tamtym roku przez jakieś 2 miesiące i naprawdę widziałam efekty, niestety, cały czas sobie obiecywałam, żeby zrobić wcierkę i stosować, ale jakoś mi się to już nie udało do końca roku, także w tym roku trzeba się zmobilizować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O włosy trzeba dbbać, ja mam bardzo zniszczone, przez właśnie takie zaniedbanie, dlatego dbanie o nie najważniejsze ;)

    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też walczę żeby ograniczyć wypadanie. Dziś podczas mycia zauważyłam że włosy lecą mi jak szalone.

    OdpowiedzUsuń
  7. trzymam kciuki! chyba szczególnie za ograniczenie suszarki i prostownicy. wiem, że czasami może być ciężko, ale ja nie tknęłam suszarki od trzech lat nie mówiąc o prostownicy, więc ty na pewno też dasz radę z rzadszym używaniem c:

    powazniexniepowazna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia, trzymam kciuki :) Ja też muszę zużyć kosmetyki, które mam w zapasie, chociaż na szczęście nie jest tego dużo. Planuję też znaleźć dobrego fryzjera i regularnie podcinać końcówki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia, ja tez susze włosy po każdym myciu inaczej włosy są nie do ogarnięcia;/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja właśnie rozważam keratynowe prostowanie ;) Moja fryzjerka wciska mi, że to strasznie niszczy włosy ;<

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja podcinam raz w miesiącu włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie konieczna jest zmiana diety, zauważyłam to w tamtym roku jak zmieniłam dietę to i włosy i cera od razu były lepsze. Teraz znowu czekolada codziennie :< ech ta zima.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja muszę zmienić moją dietę :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Jeśli nie odpowiem w ciągu 3 dni, proszę wysyłać pytania na e-mail : kingablog@o2.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...